فرمانده انتظامی خبرداد

کشف ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از توقیف یک‌دستگاه کامیون و کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محور خانمیرزا به بروجن خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری منوچهر امان اللهی در تشریح جزئیات خبر کشف کالای قاچاق در استان، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان حین گشت‌زنی در محور خانمیرزا به بروجن به یک‌دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی قضایی و با رعایت نکات ایمنی این کامیون را متوقف و در بازرسی از آن ۸۲ هزار و ۲۷۰ عدد لوازم خرازی، ۵۵۰ هزار و ۱۸۴ عدد لوازم بهداشتی، ۲۵۰ هزار عدد بادکنک و ۵۰۰ عدد لوازم پزشکی قاچاق کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران راننده کامیون را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال و بعد از تشکیل پرونده متهم را به اداره تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری تحویل دادند.

امان اللهی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده در محور خانمیرزا را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود، در صورت مشاهده فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400092217030
  • خبرنگار : 50454