تشکیل پرونده آنلاین در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قزوین

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قزوین از امکان نوبت‌گیری و تشکیل پرونده آنلاین در مرکز تله‌مدیسین جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: یکی از اقدامات دیگری که در مرکز درمان جهاد دانشگاهی قزوین انجام می‌شود تحلیل داده‌ها و شناسایی عوامل اصلی و تأثیرگذارتر در حوزه اختلالات ناباروری است.

امین خاکباز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در مرکز تله‌مدیسین درمان ناباروری در حال توسعه نرم‌افزار تله‌مدیسین برای درمان ناباروری هستیم؛ به‌واسطه توسعه نرم‌افزار ذکر شده، امکان نوبت‌گیری و تشکیل پرونده آنلاین یکی از قابلیت‌هایی است که اخیراً به مجموعه اضافه کردیم.

وی ادامه داد: در فاز نخست این قابلیت وجود دارد که بیماران مراجعه و نام خود را در سایت ثبت کنند، پس از آن همکاران ما طی هماهنگی با بیمار پرونده را تشکیل می‌دهند و سیکل درمان ناباروری را شروع می‌کنند. افراد برای تشکیل پرونده می‌توانند به لینک jdarman.ir/نوبت-گیری-ناباروری/ مراجعه کنند.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قزوین خاطرنشان کرد: در این نرم‌افزار علاوه بر توجه به جنبه‌های پزشکی، به جنبه‌های ارتباط با بیمار هم دقت داشته و سعی کردیم با ایجاد زیرساخت‌هایی کار بیمار را در فرآیندهای درمانی تسهیل کنیم و بیماران نیز از این نرم‌افزار هم اطلاعات خوبی به دست آورند تا در فرآیند درمانی بتوانند از آن استفاده کنند.

خاکباز تصریح کرد: یکی از اقدامات دیگری که به‌واسطه این نرم‌افزار می‌توان انجام داد تحلیل داده‌ها و شناسایی عوامل اصلی و تأثیرگذارتر در حوزه اختلالات ناباروری است که این  موارد در فازهای بعد به سیستم افزوده خواهد شد و ما می‌توانیم اطلاعات دقیقی علل ناباروری در استان ارائه دهیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400092216955
  • خبرنگار :