برگزاری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی در قم

دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری هفدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت علمی کاربردی به میزبانی قم خبر داد.

محمدحسن نادری، دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی، در گفت‌وگو با ایسنا بابیان اینکه هفدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت علمی کاربردی به میزبانی قم برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره در سطح دانشجویان، مدرسان و کارکنان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور در بخش‌های مختلف حفظ، ترتیل، بخش کتب، شفاهی و پژوهش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اضافه شدن بخش کارآفرینی در این مسابقات اظهار کرد: بخش کارآفرینی یکی از بخش‌های مهم این دوره از جشنواره است که تجربه موفق ایجاد بخش کارآفرینی یا ایده‌های قرآنی باعث شد که این بخش در مسابقات قرآن وعترت دانشگاه‌های کشور گنجانده شود.

وی بیان کرد: آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با احادیث اهل بیت، آشنایی با سیره معصومین، احکام، پرسمان معارفی، حفظ موضوعی قرآن کریم، سبک زندگی اسلامی ایرانی، آشنایی با صحیفه سجادیه و آشنایی با نهج‌البلاغه از عناوین بخش کتبی دانشجویی است.

وی در رابطه با عناوین بخش کتبی مدرسان گفت: رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، رشته آشنایی با سیره معصومین، رشته پرسمان معارفی، سبک زندگی اسلامی ایرانی و آشنایی با صحیفه سجادیه و نهج البلاغه از عناوین این بخش است.

دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: آزمون کتبی به صورت تک مرحله‌ای در بهمن ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه در حال جمع آوری آثار است، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس سایت جشنواره قرآن و عترت به نشانی quran.uast.ac.ir و یا آدرس دبیر خانه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، جنب اداره پست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم و کد پستی ۳۷۱۱۶۳۳۶۴ ارسال کنند.

وی افزود: علاقه مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵-۳۲۸۱۷۵۲۱ تماس گرفته با به آدرس کانال رسمی دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی https://eitaa.com/jashnvare_qom و @jashnvare_qom۱۷ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400092216722
  • خبرنگار :