نمایشگاه بزرگ دستاوردهای کانون‌های مساجد ایلام برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای این ستاد در استان همزمان با روز دانشجو با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی کشوری و استانی خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین « علی چراغی‌پور» در گفت و گو با ایسنا،اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام روز ۱۶ آذرماه سال جاری همزمان با روز دانشجو در محل نگارخانه استاد «علی اشرف صندوق آبادی» در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد شهر ایلام افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه برای آئین افتتاح این نمایشگاه «امیر ارزانی» مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل ستاد فهما و « حمیدرضا ناطقی»  مسئول دبیرخانه روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ایلام سفر خواهند کرد، افزود: تمهیدات لازم برای افتتاح این نمایشگاه در استان ایلام با همت مدیران کانون های مساجد استان فراهم شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۶ آذر به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان به فعالیت کانون های مساجد، جوانان و نوجوانان، میران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری و سایر اقشار مختلف مردم خواهد شود.

 چراغی پور با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بیش از۵۰ قطعه عکس و تابلو در فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان در مناطق شهری و روستایی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت، افزود: در این نمایشگاه آثار دینی، فرهنگی، قرآنی، مسجدی، حوزه انقلاب اسلامی و کارآفرینی در معرض دید عموم گذاشته شود و از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در برپایی این نمایشگاه استفاده می شود.

وی تصریح کرد: غرفه های کار آفرینی، کانون معین و شاخص، صنایع دستی و هنری کانون های مساجد، عرضه محصولات فرهنگی، کتاب  و کتباخوانی، تولید ماسک و مبارزه با کرونا در سطح کانون های مساجد، اظلاع رسانی و خانه فرهنگ دیجیتال، نمایشگاه آثار دینی، فرهنگی، قرآنی، مسجدی، حوزه انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت از جمله غرفه های این نمایشگاه خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور مسئولان استانی و دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در راستای معرفی، تشویق و ترغیب  کانون های مساجد و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در کنار مسجد برپا خواهد شد، تصریح کرد: در این نمایشگاه اقشار مختلف مردم با دستاوردها، فعالیت ها، برنامه ها و فلسفه وجودی تاسیس کانون های فرهنگی و هنری در مساجد آشنا خواهند شد، خاطرنشان کرد: استان ایلام دارای ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد است که در این نمایشگاه گوشه ای از فعالیت این کانون‌ها در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400091410530
  • خبرنگار :