دبیر همایش تجلیل از جهادگران استان اصفهان خبر داد:

شناسایی ۶۰۰ گروه جهادی در استان اصفهان

دبیر همایش تجلیل و تکریم از خدمتگزاران و جهادگران استان اصفهان گفت: از اواخر سال ۹۹ طرح شناسایی گروه‌های جهادی آغاز شد و در پایش اولیه ۶۰۰ گروه جهادی را در استان اصفهان شناسایی کردیم که حدود ۳۵ هزار نفر را ساماندهی کرده بودند.

محسن جعفری در همایش تجلیل و تکریم از خدمتگزاران و جهادگران استان اصفهان که پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۱ آذرماه) در حرم زینبیه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با شروع همه‌گیری کرونا و با فرمایش رهبر معظم انقلاب، گروه‌های جهادی وارد عرصه فعالیت شدند و خدمات گسترده‌ای به هم وطنانمان ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه از اواخر سال ۹۹ طرح شناسایی گروه‌های جهادی آغاز شد، گفت: در پایش اولیه ۶۰۰ گروه جهادی را در استان اصفهان شناسایی کردیم که حدود ۳۵ هزار نفر را ساماندهی کرده بودند.

جعفری با اشاره به طراحی سایت و دعوت از گروه‌های جهادی برای وارد کردن مشخصات خود در این سایت و تکمیل بانک اطلاعاتی، افزود: بعد از این نزدیک به ۸۰ گروه جهادی که وقت و انرژی بیشتری صرف کرده بودند دعوت شدند و با آنها جلساتی داشتیم. بعد از آن ارتباط خوب و دوسویه ای میان گروه‌های جهادی شکل گرفت.

به گزارش ایسنا، دبیر همایش تجلیل و تکریم از خدمتگزاران و جهادگران استان خاطرنشان کرد: با فروکش کردن موج کرونا، برگزاری این همایش برنامه ریزی شد و نزدیک به ۸۰ گروه جهادی در استان دعوت شدند که از آنها تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی گروه‌های جهادی در چندین عرصه فعالیت دارند، تصریح کرد: سلامت، معیشت، فرهنگ و آموزش، خدمات و تسهیلگری، اشتغال و جهیزیه ازجمله عرصه‌های فعالیت گروه‌های جهادی است.

جعفری فعالیت گروه‌های جهادی را ظرفیت بزرگی در استان دانست و گفت: کرونا تمام می‌شود اما حیف است این ظرفیت که با فرمایش رهبر انقلاب شکل گرفت متوقف شود.

دبیر همایش تجلیل و تکریم از خدمتگزاران و جهادگران استان اصفهان همچنین از گروه‌های جهادی خواست با همدیگر گفت‌وگو کرده و ظرفیت‌های خود را به اشتراک بگذارند که در این صورت قطعا اثرگذاری و خروجی فعالیت‌های آنها بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400091108644
  • خبرنگار :