مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

رتبه نخست گلستان در جذب اعتبارات ماده ۵۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اهمیت جذب اعتبارات ملی برای توسعه ورزش استان، گفت: استان‌گلستان در جذب اعتبارات ماده ۵۳ رتبه نخست کشور را ازآن خود کرد.

قاسم برزمینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه یکی از ارکان مهم در توسعه ورزش در استانها موضوع اعتبارات به ویژه اعتبارات ملی است، اظهار کرد: البته هیچ کس نمی تواند اهمیت استعدادیابی، مدیریت،  برنامه ریزی و داشتن نگاه راهبردی را نادیده بگیرد اما قطعا مساله اعتبارات در ورزش یک موضوع مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از اعتبارات ملی باید توسط مدیران و مسئولان استانی جذب شود، افزود: در این‌بخش داشتن برنامه و نگاه دقیق کارشناسان در هر اداره و نهادی می تواند مهم، اثربخش و کارساز باشد.

افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی ورزشی در گلستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از کسب رتبه نخست این اداره کل در ارزیابی جذب اعتبارات ماده ۵۳ بودجه خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان اداره کل استان گلستان در جذب اعتبارات ماده ۵۳ بودجه که به قانون الحاق ۲ معروف است موفق به کسب رتبه نخست در بین ادارات کل استاتهای کشور شد.

برزمینی با اشاره به اینکه با وجود کاهش اعتبارات و مشکلات اقتصادی ، اعتبارات عمرانی حوزه ورزش را در یک سال گذشته افزایش چشمگیری داده ایم، تصریح کرد: در تلاش هستیم با همکاری و همدلی جوانان نخبه و فرهیخته استان اعتبارات خوبی را در حوزه جوانان و فعالیت های فرهنگی جذب کنیم.

وی از تلاش و درایت مدیران ادارات شهرستانی ورزش و جوانان و کارشناسان و مدیران ستادی اداره کل تقدیر کرد و گفت: ما معتقدیم که رمز موفقی و پیروزی همدلی و تلاش بی منت برای مردم با هدف توسعه و پیشرفت است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400091008289
  • خبرنگار : 50477