دیباج پتانسیل ارتقا شاخص های گردشگری و اقتصادی را دارد

استاندار سمنان گفت: شهر دیباج به واسطه اقلیم آب و هوایی و ظرفیت های موجود، پتانسیل ارتقاء شاخص های گردشگری، اقتصاد و اشتغال در راستای تولید ثروت را دارد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست با مدیران شهری دیباج در محل سالن جلسات شهرداری این شهر، گفت: موارد مطرح شده از سوی امام جمعه، شهردار و مسئولان در سفر امروز و بازدید های انجام شده، بررسی و رسیدگی به آنها بر اساس مقدورات و با توجه به شرایط اعتباری فعلی کشور و استان، در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: بحث جهش تولید مسکن از اولویت های ریاست محترم جمهوری است و ما نیز در استان بر این مهم تاکید خواهیم داشت و اقدامات لازم برای آماده سازی زمین ویژه ساخت واحد مسکونی در قالب قانون جهش تولید مسکن در شهر دیباج انجام خواهد شد.
هاشمی تصریح کرد: با کار و تلاش شبانه روزی و جهادی می توان اعتماد از دست رفته مردم را که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، دوباره بدست آورده و افزایش داد.
وی خاطرنشان کرد: توجه به بحث گردشگری، اقتصادی، اشتغال زایی بر اساس ظرفیت های موجود در شهر دیباج و روستاهای منطقه و تولید ثروت، امری حائز اهمیت است که باعث رشد منطقه و همچنین مهاجرت معکوس به روستاها خواهد شد.
استاندار سمنان اضافه کرد: ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین از دسیسه ها و توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است که ما باید با آگاهی و هوشیاری در راستای خنثی سازی آن گام برداریم.
وی با بیان اینکه رمز موفقیت مدیران نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است و ما باید به معنای واقعی قدردان این مردم باشیم، تاکید کرد: نعمت امنیت و ولایت، بالاترین دستاوردهای نظام‌ جمهوری اسلامی است که باید این دو نعمت را قدرشناسی کرده و ارج نهیم.
هاشمی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: اگر ما در حوزه های مختلف عرصه های نظام، به موفقیت های چشمگیر دست یافتیم، به دلیل تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت است و بواقع هرجا که از پتانسیل و ظرفیت بسیج استفاده کردیم، پیروز بودیم.
استاندار سمنان در پایان تصریح کرد: مردم ما مردمی بسیار نجیب، با بصیرت و دوست دار انقلاب هستند و با وجود تمام ‌مشکلات و کمبود ها، اجازه نخواهند داد تا به ساحت نظام‌ جمهوری اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت لطمه ای وارد شود؛ فلذا مردم ما، شایسته بهترین خدمات هستند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۶ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400090603804
  • خبرنگار :