اعزام ۱۴ پاراوزنه‌بردار به مسابقات جهان گرجستان

پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان از ۶ تا ۱۴ آذر ماه در گرجستان برگزار می‌شود که تیم ملی ایران با ۱۴وزنه بردار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان عازم این رقابتها می شود.

به گزارش ایسنا، رقابتهای پاراوزنه برداری قهرمانی جهان که اولین گام برای کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است، از روز شنبه ۶ آذر در تفلیس گرجستان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز می شود و تا ۱۴ آذر ادامه خواهد داشت.


تیم پاراوزنه برداری ایران برای شرکت در این رقابتها فردا پنجشنبه ۴ آذر با ۱۴ وزنه بردار که تلفیقی از جوانان و بزرگسالان است، راهی این مسابقات خواهند شد.
 
احسان صوری (دسته 49 کیلوگرم)، سعید اسکندرزاده (دسته 80 کیلوگرم) در رده جوانان، علیرضا ایزدی (دسته 56 کیلوگرم)، سید یوسف یوسفی و محسن بختیار (دسته 59 کیلوگرم)، امیر جعفری و علی سیفی (دسته 65 کیلوگرم)، نادر مرادی (دسته 72 کیلوگرم)، روح‌الله رستمی (دسته 80 کیلوگرم)، حامد صلحی‌پور (دسته 97 کیلوگرم)، سامان رضی و علی‌اکبر غریب‌ شی (دسته 107 کیلوگرم)، مهدی صیادی و احمد امین‌زاده (دسته 107+ کیلوگرم) در رده بزرگسالان نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می دهند.

هدایت این تیم را حسین توکلی سرمربی (سرمربی)، احمد ملاحسینی و بابک محمدی به عنوان مربیان تیم ملی برعهده دارند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400090302472
  • خبرنگار :