امام جمعه مهریز:

ثبات قدم در مسیر انقلاب از ویژگی‌های بسیج است

امام جمعه مهریز ثابت قدم بودن در مسیر انقلاب را از ویژگی‌های بسیج خواند و گفت: بسیج باید هوشیار باشد و ابزار و وسیله مقابله با دشمن را که امروزه فضای مجازی است، خوب بشناسد.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» روز دوشنبه در دیدار با تعدادی از بسیجیان این شهرستان، اظهار کرد: از شاخصه‌های بسیج این است که از اقشار جامعه در بسیج حضور دارند و فعالیت می‌کنند و البته ثابت قدم بودن در مسیر انقلاب از ویژگی‌های بسیج است.

وی در ادامه به نکاتی از منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بسیج اشاره کرد و گفت: یک بسیجی باید از لحاظ ایمانی و عمل بسیار قوی باشد چرا که ایمان رزمندگان در زمان جنگ هشت ساله موجب پیروزی آنان بر دشمن شد.

محی‌الدینی پیروی از مکتب عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر ملزومات بسیج خواند و افزود: یک بسیجی باید در هر عصر و زمانی به امام و رهبر جامعه خود همچون شهدای کربلا عشق بورزد و حتی از دادن جان در مسیر ولایت دریغ نورزد.

وی ادامه داد: برخورداری از اخلاق اسلامی از مطالبات رهبری به بسیجیان است؛ از منظر ایشان بسیجی یعنی بصیرت و روشن بینی سیاسی و شناخت دوست از دشمن تا خدای ناکرده در دام خباثت‌های دشمن دچار انحراف نشود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر امام جمعه مهریز، حجت الاسلام محی الدینی عنوان کرد: بسیج باید هوشیار باشد و ابزار و وسیله مقابله با دشمن را که امروزه فضای مجازی است خوب بشناسد و دراین عرصه تلاش کند. خط فکری بسیجی از نگاه رهبری معظم باید مبارزه با استکبار و حمایت از محرومان و ستمدیدگان جهان باشد.

امام جمعه مهریز در پایان یکی از شاخصه مهم بسیج از منظر ولایت را حضور فعال، بموقع و جانانه در همه عرصه‌ها دانست و گفت: البته انصافاً بسیجیان ما در تمامی حوادث و مشکلات کشور از پیش‌قراولان کمک به آحاد جامعه بوده و هستند.

انتهای پیام

دریافتی روابط عمومی امام جمعه

  • سه‌شنبه/ ۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400090201125
  • خبرنگار : 50219