آغاز رزمایش زمستانی پلیس راه استان یزد؛

سبقت و خواب‌آلودگی علت بیشترین تصادفات جاده‌ای در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به کاهش تصادفات فوتی و جرحی استان، علت بیشترین تصادفات جرحی و فوتی در جاده‌ها را سبقت غیر مجاز و خواب‌آلودگی حین رانندگی بیان کرد.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در رزمایش زمستانی پلیس راه استان یزد ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس راه و راهور استان یزد از ابتدای سال تاکنون در تصادفات فوتی ۲ درصد کاهش و در تصادفات حرجی کاهش یک درصدی را نسبت به سنوات قبل داشتیم.

وی علت بیشترین تصادفات جرحی و فوتی در جاده‌ها را سبقت غیر مجاز و خواب‌آلودگی حین رانندگی بیان کرد و گفت از رانندگان درخواست می شود با سرعت مطمئن رانندگی کنند و فاصله طولی خود را با خودرو جلویی حفظ کنند.

فرمانده انتظامی استان به رزمایش زمستانی پلیس راه استان نیز اشاره و عنوان کرد: این طرح از ابتدای آذرماه تا ۲۹ اسفند سال جاری ادامه دارد و طی اجرای آن، پلیس با کمک سایر دستگاه‌های امدادرسان در محورهای مواصلاتی استان مستقر می‌شود و کنترل جاده‌ها را زیر نظر دارد.

به گزارش ایسنا وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهدانی‌فرد در پایان یادآور شد: با توجه به بارش برف و باران در هفته‌های گذشته، ماموران پلیس‌راه در نقاط حادثه‌خیز و خطرساز مستقر شده‌اند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400090201095
  • خبرنگار : 50214