به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی مدیرعامل این شرکت در گردهمایی مدیران و روسای شعب با تاکید بر لزوم تحول دیجیتال در شرکت های بیمه، اعلام کرد: شرکتهای بیمه باید خود را با تغییرات قرن حاضر که در بستر تحول دیجیتال صورت گرفته است همگام سازند. در همین راستا هماکنون بیش از ۹۰ درصد فعالیتهای بیمه البرز در بستر دیجیتال انجام میشود.
وی ادامه داد: کسب علم روز و باورمندی به تغییرات و تحولات در بستر دیجیتال و تربیت نیروی انسانی متخصص و آشنا با علوم جدید دو محور اصلی همگام سازی بنگاههای تجاری از جمله شرکتهای بیمه با تحول دیجیتال است.
وی افزود: بیمه البرز در سال گذشته چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تولید حق بیمه داشت که نسبت به سال ما قبل آن، ۴۳ درصد رشد داشت.
به گفته پورکیانی، بیمه البرز در هفت ماه سال جاری نیز بیش از ۸۶ درصد در تولید حق بیمه رشد داشته این در حالی است که رشد صنعت بیمه نزدیک به ۴۰ درصد است.
وی اظهار داشت: بیمه گری با مشاغل دیگر بسیار متفاوت است چون کالای بیمه ملموس نیست و فقط در هنگام پرداخت خسارت کیفیت خدمات بیمه مشخص می شود. شرکت بیمه البرز همیشه تلاش کرده در کوتاهترین زمان ممکن خسارت بیمه گزاران خسارت دیده خود را جبران کند به همین دلیل بیمه گزاران از خدماتدهی بیمه البرز رضایت کامل دارند و اکثر بیمهنامههای شرکت بیمه البرز تمدید میشود.
به گفته پورکیانی شرکت بیمه البرز در راستای مشتری مداری و رعایت حقوق آنان، مرکز ارتباط مردمی ۱۵۷۴ را راهاندازی کرده که آماده پاسخگویی به تمام هموطنان است.
نایب رییس هیات مدیره همچنین بر لزوم توسعه فروش بیمههای زندگی تاکید کرد و گفت: یکی از راههای توسعه فرهنگ بیمه و افزایش پورتفوی شرکتهای بیمه، فروش بیمههای زندگی است چون هم آینده بیمهگزاران را تامین میکند هم منابع مالی خوبی را به سمت شرکتهای بیمه سوق میدهد و هم اقتصاد شبکه فروش را رونق میدهد.
در این گردهمایی از روسای شعب بوشهر، بندر امام خمینی، زاهدان، یاسوج و بندر انزلی که بیشترین فروش بیمههای زندگی در سال ۱۳۹۹ را داشتند ، قدردانی گردید.
انتهای رپرتاژ آگهی