پاس همدان-اسپاد الوند تهران / جبران مافات در دستور کار پاسی‌ها 

پاس همدان در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، امروز میزبان اسپاد الوند تهران است.

پاس همدان در حالی امروز ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه حاجی بابایی مریانج به مصاف اسپاد الوند تهران می‌رود که بر خلاف شکست لحظات آخری هفته گذشته‌اش برابر ون پارس نقش جهان در اصفهان از امتیاز میزبانی برخوردار است و نهایتاً پس از گذشت زمان طولانی و نه چندان منطقی قراردادهای بازیکنان را به صورت رسمی به اطلاع عموم رسانده و پس از چند هفته کمی آرامش به این تیم فوتبال تزریق شده است.

از آن طرف اسپاد الوند تهران به علت عدم حضور گل ریحان البرز در زمین مسابقه که از لحاظ قانونی منجر به انصراف نماینده استان البرز شد با ثبت نتیجه سه بر صفر بدون انجام بازی به راحتی به کار خود در هفته اول مسابقات لیگ دو خاتمه داد.

پاس همدان و شاگردان سیامک فراهانی در این بازی محکوم به برد و کسب سه امتیاز خانگی هستند تا خود را از رده های پایانی جدول جدا کرده تا در ریل قطار موفقیت لیگ دو قرار گیرند و مانند سال‌های گذشته هدف و رویای نه چندان غیرممکن صعود به لیگ یک را حداقل تا دورهای پایانی لیگ زنده نگه‌دارند! 

شایان ذکر است پنج روز پیش پاس همدان در یک بازی دوستانه به مصاف یاران کوروش نهاوند رفت و با نظر سیامک فراهانی از بازیکنان تستی و ذخیره در این دیدار استفاده شد و در نهایت با ثبت کلین شیت و به ثمر رساندن پنج گل حریف گمنام خود را مغلوب کرد.

در جلسه هماهنگی پیش از بازی مقرر شده است که پاسی‌ها با لباس سبز رنگ و اصلی خود به مصاف قرمزپوشان اسپاد الوند بروند اگر چه ماجرای پوشش و رنگ لباس پاسی‌ها در هفته گذشته سوژه شده بود و آنها در کمال تعجب به علت کمبود امکانات و عدم تهیه البسه مناسب با لباس زرد رنگ برابر حریف خود حاضر شده بودند! بدهی‌های گذشته، نبود حمایت‌های لازم از سوی مسئولین ورزش استان و عدم اقدام به موقع در جذب کادرفنی و بازیکنان که در نهایت موجب می‌شود دوره بدنسازی پیش‌فصل با بدترین شرایط روبرو شود نه تنها امسال بلکه تمام این سال‌ها از مشکلات بی‌شمار پاس همدان بوده و تکرار مکررات آن صرفا نمایش زخم‌های قدیمی است که بر پیکر برند ورزشی و فوتبالی استان به یادگار مانده است.

کادر داوری این دیدار از کردستان است و بر این اساس داور وسط میلاد کهزادی و کمک اول و دوم و داور چهارم آن به ترتیب فرشید ساعدی و مجید افتخاری و میثم آخوندی خواهند بود. مهدی پاکزاد مسئولیت نظارت بر اعمال داوران را عهده دار خواهد بود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400082922195
  • خبرنگار :