"لیلا آهسته" رئیس اداره تبلیغات و تشریفات بانک پارسیان در این مراسم که امروز چهارشنبه در محل شعبه یزد برگزار شد، گفت: بانک پارسیان از تاریخ ۲۶ شهریور ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون بیست سال از فعالیت ارزشمند و موثر این بانک میگذرد.
وی در همین راستا افزود: بانک پارسیان به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس این بانک و به پاس اعتماد مشتریان خود در این سال ها، بین مشتریانی که در بازه زمانی ۲۵ لغایت ۳۱ شهریور ماه در باشگاه مشتریان بانک پارسیان ثبت نام یا حداقل یک بار طی این مدت به این باشگاه وارد شده بودند، قرعهکشی کرد که برنده خوششناس جایزه ویژه این دوره به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، «نجمه محمودی پندری» از مشتریان بانک پارسیان استان یزد بود.
آهسته خاطرنشان کرد: علاوه بر این به ۲۰ نفر از مشتریانی که صفحه اینستاگرام بانک یا صفحه اینستاگرام باشگاه مشتریان بانک پارسیان را دنبال کرده بودند، به قید قرعه، به هر نفر ۲۰ میلیون ریال جایزه اعطا شد.
«سید جمالالدین مرتضوی» دبیر دبیرخانه باشگاه مشتریان بانک پارسیان نیز در این مراسم با اشاره به قرعهکشی برندگان این مناسبت در هفتم مهرماه سال جاری، خاطرنشان کرد: خانم «نجمه محمودی پندری» برنده خوششانس یزدی در روز سیام مهرماه یعنی یک روز مانده به پایان بازه قرعهکشی به صفحه باشگاه مشتریان بانک پارسیان مراجعه و ثبت نام کرده بود.
وی همچنین گفت: باشگاه مشتریان بانک پارسیان به پاس اعتماد مشتریان خود به آنها جوایز ویژه ای اعطا میکند که از جمله این جوایز را می توان کارتهای اعتباری، امکان استفاده از صندوق امانات، انواع بیمهها و ارائه تخفیفات شرکاء تجاری این بانک نام برد.
وی افزود: علاوه بر این جوایز، کمپین ها و قرعه کشی های متنوعی نیز در طی سال برگزار می شود.
«نجمه محمودی» برنده جایزه ویژه باشگاه مشتریان بانک پارسیان که در یکی از واحدهای صنعتی سیم و کابل استان یزد شاغل است، در حاشیه این مراسم که با حضور نمایندگان مرتبط این بانک و «معصومه اسماعیلی» رئیس شعبه یزد و جمعی از کارکنان و مشتریان این بانک برگزار شد، گفت: هنوز باور برنده شدن این جایزه برایم سخت است.
وی که از طریق پیامک با باشگاه مشتریان بانک پارسیان آشنا و در آن عضو شده است، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۲ تاکنون از خدمات این بانک به ویژه خدمات الکترونیکی آن استفاده میکنم و بسیار از آن رضایت دارم.
محمودی با بیان این که تاکنون مشکلی در دریافت خدمات از این بانک نداشته است، افزود: قطعاً اخلاق و رفتار خوب کارکنان بانک پارسیان با مشتریان از شاخصه های خوب این بانک علاوه بر خدمات مطلوب بانکی آن است.
انتهای رپورتاژ آگهی