نتایج روز اول مسابقات مناظره دانشجویان استان سمنان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: روز اول مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان سمنان با انجام ۴ مناظره برگزار شد.

سید محمد علی شاهمیری افزود: در این دوره از مسابقات  ۹تیم از دانشگاه های سمنان، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دانشگاه آزاد سمنان و دانشگاه فرهنگیان سمنان حضور دارند که روز اول مسابقات با انجام ۴ مناظره بین تیم های حاضر برگزار شد.

وی اضافه کرد: در پایان مسابقات روز اول با نظر هیئت داوران دو تیم از دانشگاه علوم پزشکی سمنان به همراه تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و تیم دانشگاه فرهنگیان سمنان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

دبیراجرایی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان استان سمنان ادامه داد: مسابقات مرحله نیمه نهایی مناظره دانشجویان استان سمنان عصر روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه با حضور ۴ تیم برگزار می شود و دو تیم که بتوانند حداکثر رأی هیئت داوران را کسب کنند به فینال راه پیدا می کنند.

شاهمیری اذعان داشت: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بصورت حضوری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار می شود و در روز سوم و مسابقه فینال، تیم برتر جواز حضور در مسابقات منطقه ای دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران را کسب خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این مسابقات هر ساله با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» و با هدف تقویت حس پژوهش و پرسشگری، توسعه فرهنگ نقد و گفت و گو و ارتقاء قدرت سخنوری و فن بیان دانشجویان و به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400082317532
  • خبرنگار : 30077