به علت کولاک شدید؛

۲ محور کوهستانی زنجان مسدود است

یک مسئول در اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از انسداد محورهای زنجان ـ دندی و زنجان ـ تهم ـ چورزق خبر داد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف پدیده غالب در همه محورهای مواصلاتی استان بوده که سطح جاده را لغزنده کرده است و ترددهای ضروری فقط با زنجیرچرخ انجام می‌شود.

وی از بارش برف و وقوع کولاک شدید در محورهای زنجان ـ دندی و زنجان ـ تهم ـ چورزق و گردنه خانچایی خبر داد و گفت: این دو محور به علت لغزندگی و نبود دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است و از رانندگان تقاضا داریم در صورت ضرورت از محورهای جایگزین تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: در آزادراه‌های زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز و محورهای ترانزیت زنجان ـ میانه و زنجان ـ قزوین نیز شاهد بارش برف هستیم اما مسدودی ندارد و تردد از آن‌ها انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه گردنه‌های کوهستانی در محور زنجان ـ طارم علاوه بر کولاک دارای مه شدید نیز است، تأکید کرد: رانندگان برای عبور و مرور در این مسیر باید ضمن بستن زنجیر چرخ از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط جوی از هم‌وطنان تقاضا داریم از سفر در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر ضمن اطمینان از سالم بودن خودرو و لوازم گرمایشی آن، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400082116143
  • خبرنگار :