رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خبر داد:

اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودوی پسران در بروجرد

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد از اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودوی پسران در رده سنی جوانان در شهرستان خبر داد.

محمود رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این اردو با حضور ۴۰ ورزشکار در این شهرستان از ۱۸ آغاز و تا ۲۴ آبان‌ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این اردو حسین بخشی کهنه فرود، امیرحسین صبوحی، حسن یوسفی، عادل آزموده و ابوالفضل ترابی از خراسان رضوی، محمد مهدی حذری، ابوالفضل طریفی و محمد مهدی دستگر از بوشهر حضور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین محمدحسین بابایی و سهراب درخشان از خراسان شمالی، محمد نجفی، صابر حدادی سامانی و محمد سامانی از چهارمحال و بختیاری در این اردو حضور دارند.

رحمتی اضافه کرد: محمدرضا افشانی و علیرضا احمد بیگی از تهران، سید سبحان نجاتی از آذربایجان شرقی، محسن قوهستانی و محمدعلی کاظمی از فارس در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودوی پسران حضور دارند.

وی بیان کرد: رضا محمد زاده از سیستان و بلوچستان، محمدامین رکابی نیا، محراب دارایی، مرتضی مطیری و رضا ماکنان از خوزستان، عباس محمودآبادی از کرمان، محمدحسین سرافراز از کردستان، سعید ساریخانی از یزد، امیرمسعود یوسف پور و امیر مالمیر چگنی از البرز نیز حضور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد ادامه داد: علیرضا قربان زاده و سعید کرجی از مازندران، کامیار قاسمی از گیلان و سید علیرضا موسوی از اصفهان از دیگر ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی جودو هستند.

رحمتی اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی جودوی جوانان نیز شامل محمدرضا حاج یوسف زاده، محمدمهدی ذاکری و علی محمدی است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400082015939
  • خبرنگار : 50175