فرماندار نهاوند:

به افرادی که واکسینه نشده‌اند نباید خدمات ارائه شود

فرماندار نهاوند گفت: عدم ارائه خدمات در تمام حوزه‌ها به افراد واکسینه نشده بیش از پیش و باجدیت باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا مراد ناصری روز چهارشنبه ۱۹ آبان در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونای شهرستان نهاوند، اظهار داشت: افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند در تمام حوزه‌ها نباید خدمات دریافت کنند زیرا ما نمی‌توانیم سلامت سایر افراد را بیش از این به خطر بیندازیم.

وی  ضمن تقدیر از همراهی مردم و مسئولین ذی‌ربط با ستاد کرونا شهرستان، بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد جمعیت هدف شهرستان نهاوند واکسینه شده و باید مجموعه شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولین شهرستان تلاش کنند که ۲۰ درصد باقیمانده جمعیت هدف در شهرستان واکسن کرونا را دریافت کنند.
ناصری با اشاره به واکسیناسیون جمعیت دانش‌آموزی نهاوند، خاطرنشان کرد: ۸۶ درصد جمعیت دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این کار بزرگی است ولی ۱۴ درصد جامعه هدف دانش‌آموزی نهاوند که واکسینه نشده تهدید محسوب شده و سلامت این ۸۶ درصد را به خطر می‌اندازند.
وی افزود: آموزش و پرورش نهاوند باید دانش‌آموزانی را که واکسینه نشده‌اند را شناسایی کنند و باید سازوکاری بیندیشیم که این تعداد نیز واکسینه شوند.
فرماندار نهاوند تاکید کرد: در حال حاضر که امکانات واکسیناسیون را در هر گوشه‌ای از شهرستان، بخش‌ها و روستاها داریم و در این زمینه کمبودی نداریم باید چاره‌ای بیندیشیم که افرادی که تاکنون واکسینه نشده‌اند حتما واکسن را تزریق کنند.
ناصری با بیان این‌که شهرستان در شرایط نارنجی است ولی باید مراقب باشیم چون شرایط شکننده است، یادآوری کرد: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان و ستاد مقابله با کرونای شهرستان باید چارچوبی تعریف کنند و چاره‌ای بیندیشند که آمار واکسیناسیون جامعه هدف شهرستان به صددرصد برسد و امیداریم با پای کار بودن مجموعه ستاد کرونا و همکاری شهروندان ورود به پیک ششم را نداشته باشیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400081915270
  • خبرنگار : 50471

برچسب‌ها