سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

برنامه‌ریزی هدفمند مهمترین رمز موفقیت دانشجویان است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه دوران دانشجویی فرصت مناسب برای رشد در تمامی ابعاد است اظهار کرد: داشتن برنامه ریزی هدفمند مهمترین رمز موفقیت و پیشرفت به شمار می رود.

دکتر محمد علی کیانی در مراسم جشن دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ضمن تبریک به تمامی دانشجویان برای موفقیت در آزمون سراسری و ورود به یکی از دانشگاه‌های برتر کشور خاطرنشان کرد: همجواری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بارگاه منور رضوی مهمترین وجه تمایز این دانشگاه با سایر دانشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و دانشجویان نیز باید با توجه به این فرصت علاوه بر رشد در ابعاد علمی، پژوهشی، اخلاقی، در بعد معنوی نیز خود را بیش از پیش رشد دهند.  

وی با بیان اینکه دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی هر فرد محسوب می‌شود و به طور حتم نحوه عملکرد و تلاش در این دوران در سرنوشت و آینده شغلی او تاثیر گذار خواهد بود تصریح کرد: مقام معظم رهبری سه موضوع عدالت خواهی، علم و آزاد اندیشی را همواره به دانشجویان مورد تاکید قرار می‌دهند و دانشجویان باید با توجه به این موضوع ضمن رشد و تعالی فردی، زمینه‌ساز پیشرفت علمی دانشگاه و کشور باشند.  

وی سیاست‌گری و برخوردار شدن از قدرت فهم و درک سیاسی و اجتناب از سیاست زدگی را از دیگر موارد مهمی برشمرد که دانشجویان باید به آن توجه داشته باشند.

به گزارش وب دا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این دانشگاه قطب شمال شرق کشور محسوب می‌شود و در بسیاری از رشته‌ها و آزمون‌های بورد تخصصی در کشور سرامد است، اظهار کرد: مسئولان این دانشگاه تمام تلاش خود را دارند که دانشجویان با فراغت کامل بتوانند از شرایط علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بهره کافی را ببرند و زمینه رشد و تعالی خود را برای کسب مدارج و سطوح بالاتر فراهم نمایند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400081813946
  • خبرنگار :