به گزارش ایسنا، بنابراعلام آنی بین، در این مطلب در مورد تولید محتوای اینستاگرام نکاتی را بیان می کنیم. اما چطور این اتفاق میافتد؟ این اپلیکیشن پر مخاطب چطور ساعتها شما را به خود مشغول میکند؟ کدام محتواهای تصویری یا متنی بیشتر شما را جذب میکنند؟
چطور در صدر صفحهٴ اینستاگرام باشم؟
شبکهٴ اجتماعی اینستاگرام الگوریتمهای خودش را دارد و فقط بعضی از محتواها را در صفحهٴ اکسپلور (جستوجو یا ذرهبین) کاربران قرار میدهد. این محاسبات دادهمحور اینستاگرامی هم هر لحظه در حال تغییرند و با رشد روزافزون هوش مصنوعی، مدام پیشرفتهتر میشوند.
خب احتمالاً با خودتان میگویید: «حالا با این اوضاع اینستاگرام، چطور میتوانم محتوایی تولید کنم که در صدر فید کاربران باشد و لایک و کامنت و فالوئر (مخاطب) بیشتری به دست آورد؟»
سادهترین جواب این است: باید دستورالعملها و الگوریتمهای اینستاگرام را بدانید و رعایتشان کنید.
چیزی از سازوکار این رسانهٴ مجازی نمیدانید؟ این هم چاره دارد: برونسپاری خدمات تولید محتوا.
برونسپاری خدمات تولید محتوا برای اینستاگرام یعنی چی؟
برونسپاری (Outsourcing) یعنی سپردن بخشی از کسبوکار به خارج از سازمان، به نیرویی که داخل شرکت یا سازمان شما و مستقیماً زیر نظر شما کار نمیکند، اما برای شما کار میکند.
برونسپاری روش تازهای بود که به داد خیلی از سازمانها رسید، سازمانهایی که کمبود منابع داشتند و دنبال کاهش هزینهها خود بودند. در این کسبوکارها بی اینکه نیاز باشد وقت و انرژی صرف کنید، وظیفهای را به نیروی متخصصی بیرون از شرکت خود محول میکنید، شرایط و نیازها و اهدافتان را برایش توضیح میدهید و بعد کار مطلوب خود را در موعدهای مقرر تحویل میگیرید.
بر این مبنا کسبوکارها و استارتآپهای انعطافپذیری شکل گرفتند که وظیفهشان برداشتن بار سنگین مسئولیتهای سازمانها از روی دوش آنها بود؛ مثلاً سازمانهایی مثل سازمان شما میتوانند کار تبلیغات و هر نوع تولید محتوای صوتی و تصویری و متنی و ویدئویی را با برونسپاری از روی میز کار خود بردارند و به آژانسهای حرفهای تبلیغاتی بسپرند؛ در این صورت با خیال راحت به وظایف خود برسند، وظایفی که میز کارشان را پر و شلوغ کرده است.
چرا تولید محتوا را برونسپاری کنیم؟
اما چرا تولید محتوا برای شبکههای اجتماعی را برونسپاری کنیم؟ خب میشود یک کارمند استخدام کرد. پیش از شما خیلیها به این کار فکر کردهاند؛ کارمند جوان و خلاق، همهچیز بلد و حرفهای، خوشاخلاق و با روحیهٴ قوی در کار تیمی. اما گشتم، نبود. نگرد نیست.
برای همین باید رفت سراغ گزینهٴ بعدی: برونسپاری؛ تیم خلاقی که دیجیتال مارکتینگ بداند، راههای ساخت محتوا را به شکلی حرفهای دنبال کند، ترندهای روز و مدهای گرافیکی شبکههای اجتماعی را بداند و سئوی سایت و نهایتاً مخاطبان را افزایش دهد. بد هم نیست؛ این دورکاری در این پاندمی عاقلانهتر هم هست.
برونسپاری تولید محتوا برای اینستاگرام و شبکههای مجازی چه فوایدی برای سازمان شما دارد؟
فرصتسازی:
بله. خب نمیشود شما هم کل سازمان را مدیریت کنید، هم ایدهپرداز باشید، هم حسابوکتابها را چک کنید و هم برای محصولتان محتوای مناسب پیدا کنید. برای اینکه مجموعهتان از رقبا پیشی بگیرد، از هر نیرویتان کار مشخص و بهاندازه اما کامل و جامع بخواهید. نه خودتان و نه کارمندانتان این همه فرصت ندارند که همهٴ کارها را جلو ببرند. با سپردن بخش تولید محتوا به خارج از سازمانتان، دست نیروهای داخلی را باز بگذارید تا بر فعالیت اصلی خود متمرکز باشند.
۲. نیروی متخصص:
شما یک باره کل کار تولید را میاندازید گردن یک تیم تبلیغاتی مطمئن، تیمی که خودش عکاس و فیلمبردارحرفهای برای تهیهٴ محتوا و ویدئوهای تصویری و نویسندهٴ خلاق و باهوش برای نوشتن متنهای تأثیرگذار دارد. تیمی که کارشناس تولید محتوا، گرافیست و ویراستار دارد تا از هر جهت و تا جای ممکن محتواهای باکیفیت و بینقص تولید کند.
کاهش هزینهها:
با برونسپاری، برای استخدام یک یا چند تولیدگر محتوا وقت و انرژی هدر نمیدهید؛ یکسره با خیال راحت با یک شرکت یا آژانس تبلیغی کاربلد قرارداد میبندید.
این شرکت دغدغههای فکری شما را ندارد، نگران هزار بخش کاری سازمان شما نیست، پس تمام همّوغم خود را روی تولید درست و منظم و تخصصی محتوا میگذارد؛ باری هم از روی دوش شما سبک میکند.
ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام در کانون آنیبین
آیا آژانس کانون آنیبین همان جایی است که باید تولید محتوایم را بهش بسپارم؟
آنیبین همان جایی است که میتوانید بهش اعتماد کنید و کار تولید محتوای خود را به آن بسپارید.
تیم جوان خوشفکری که پس از چند جلسه معاشرت دوستانه با شما، بازار هدفتان را در مییابد و بعد از چیدن یک استراتژی مشخص، قصهٴ کسبوکار شما را به گوش مخاطبانتان میرساند یا در جهت برندینگ شخصی شما قدمهای مثبتی برمیدارد.
آنیبین در زمینهٴ تولید محتوای اینستاگرام چه خدماتی را به صورت مستمر ارائه میدهد؟
مدیریت صفحات اجتماعی برند شما و تعیین استراتژی پیشبرد تبلیغات اینستاگرامی
ارائهٴ محتوای تصویری شامل: عکس، تصاویر متحرک، فیلم، تیزر، موشندیزاین، ویدئوهای کوتاه برای استوریها، ویدئوهای بلندتر آیجیتیوی (IGTV) و تولید لایو Live و پخش زنده رویدادهای سازمان شما
ارائهٴ محتوای متنی شامل: انواع متنهای معرفی برند شما یا مرتبط با محصول شما یا پستهای اطلاعرسانی
· ارسال مطالب در زمانبندی مشخص
· ارتباطات و مدیریت فالوورها و افزایش تعداد مخاطبان
· برگزاری کمپینهای دیجیتال یا مسابقات مرتبط با برند
کانون آنیبین در سه پلان طلایی، نقرهای و برنزی خدمات تولید محتوایی خود را ارائه میدهد که با مراجعه به وبسایت anibeen.com با جزییات هر طرح آشنا خواهید شد.
شما چقدر برای تولید محتوای تازه و جذاب و متناسب با هویت برندتان برنامهریزی کردهاید؟ الان وقت خوبی است که برای دریافت محتوای حرفهای به آژانس تبلیغاتی کانون آنیبین اعتماد کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی