رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد خبرداد

اختصاص وام ۱۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از اختصاص وام ۱۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبرداد.

مهندس احمد افروغی در خصوص اختصاص وام به دانشجویان جدیدالورود گفت: در راستای تسهیل در روند پرداخت شهریه توسط دانشجویان علمی کاربردی جهاددانشگاهی مقرر شد طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته با بانک قرض الحسنه مهر ایران دانشجویان جدیدالورود جهت پرداخت شهریه کل دوره تحصیلی خود با معرفی دانشگاه به این بانک از وام ۱۰میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مبلغ وام ۱۰ میلیون تومان با باز پرداخت۳۰ماهه و کارمزد ۴درصد خواهد بود، اظهار کرد: دانشجویانی که تمایل دارند از این تسهیلات استفاده کنند می‌توانند با افتتاح حساب در بانک عامل(مهرایران) و اعلام شماره حساب و شبای آن در اسرع وقت به دانشگاه  نسبت به دریافت معرفی‌نامه جهت دریافت وام اقدام نمایند.

افروغی با تاکید بر اینکه این وام صرفا به دانشجویان جدیدالورود و طبق ضوابط و مقررات جاری بانک و با اخذ وثیقه و ضامن معتبر تعلق می‌گیرد، افزود: مبلغ وام اعتباری شهریه بابت کل دوره بوده و امکان پرداخت این تسهیلات به دانشجو برای هر مقطع تحصیلی یک بار قابل پرداخت است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دانشجویان متقاضی دریافت این وام می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۱۹۹۷۲۸۴ (امورمالی دانشگاه) تماس گیرند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400081712864
  • خبرنگار :