با حکم تعزیرات؛

شرکت متخلف عرضه‌کننده مرغ نقره‌ داغ شد

با حکم تعزیرات حکومتی استان اردبیل شرکت متخلف عرضه‌کننده مرغ در اردبیل به پرداخت جریمه سنگین محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ۱۷ آبان در نشست نظارتی تعزیرات حکومتی در اردبیل اظهار کرد: در روزهای اخیر و به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر عرضه خارج از شبکه مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب، برای شرکت متخلف تشکیل پرونده شد تا به جرایم او رسیدگی شود.

علی رحیمی آذر تصریح کرد: این شرکت به دلیل تخلف صنفی به ۴۲ میلیارد ریال جریمه محکوم شد تا این حکم درس عبرتی برای سایر شرکت‌هایی باشد تا در سفره مردم دست‌ درازی نکنند.

وی گفت: شرکت متخلف عرضه‌کننده مرغ ۹۷ تن گوشت مرغ را خارج از شبکه توزیع کرده بود که با تشکیل پرونده به سرعت در تعزیرات به جرایم او رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خطاب به تمام واحدهای تولیدی و اصناف افزود: با فعال شدن اکیپ‌های مشترک و نظارتی تعزیرات همه واحدهای تولیدی و صنفی زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و چنانچه تخلفی انجام دهند، با جریمه‌های سنگین روبه‌رو خواهند شد.

رحیمی آذر در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ اهالی استان می‌توانند گزارش تخلفات را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند و ما به سرعت به گزارش‌ها رسیدگی و برای متخلفان تشکیل پرونده و صدور احکام را انجام می‌دهیم.

وی به رشد ۲۴ درصدی تعداد پرونده‌های تشکیل شده تعزیراتی در یک ماه اخیر اشاره کرد و ادامه داد: عمده پرونده‌ها در ارتباط با شرکت‌های تهیه و توزیع مرغ، نانوایی‌ها و عرضه‌کنندگان مواد غذایی بوده که با پدیده گران‌فروشی، کم فروشی و احتکار با جدیت برخورد شده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400081712720
  • خبرنگار :