دادستانی با سهل انگاری دستگاه‌ها نسبت به حفظ اموال عمومی کوتاه نخواهد آمد

سرقت های انجام شده از تاسیسات عمومی در نشست دادیار حقوق عامه با مدیران دستگاههای خدمات رسان در سیستان وبلوچستان از جمله شرکت آب و فاضلاب مخابرات و برق بررسی شد.

به گزارش ایسنا- دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان در این نشست گفت: چنانچه دستگاهی نسبت به حفظ اموال عمومی کوتاهی و سهل انگاری کند مصداق ترک فعل است و تحت هیچ عنوانی دادستانی کوتاه نخواهد آمد.

احمد زاده با بیان اینکه گشت های مشترک باعث شده تا از ابتدای سال تا کنون میزان سرقت های اموال عمومی کاهش چشمگیری داشته باشد، افزود: ضرورت ادامه کار گشت های مشترک همچنان احساس می شود

احمد زاده افزود: براساس گزارشهای مختلفی از سرقت های اتفاق افتاده توسط دستگاههای امنیتی انتظامی تصمیم گرفته شد کارگروههای ویژه ای در ارتباطات با دستگاههای مختلف شکل بگیرد تا از تاسیسات عمومی بیشتر محافظت شود

دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۰ سارق حرفه ای اموال عمومی دستگیر شده و پرونده هایشان در حال بررسی است.

وی همچنین به فروشندگان و خریداران اجناس سرقتی هشدار داد این افراد از عواقب قانونی کارهایشان باید بترسند چون در صورت دستگیری تبعات قانونی اقدامات شان گریبانگیر شان خواهد شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400081712636
  • خبرنگار :

برچسب‌ها