معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان:

محدودیت تردد شبانه در زنجان پابرجا است

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: محدودیت تردد شبانه در استان کماکان برقرار است.

سرهنگ مرتضی عباسی ظهر امروز (۱۶ آبان‌ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در رابطه با برقرار بودن محدودیت تردد شبانه، اظهار کرد: محدودیت تردد شبانه به صورت هوشمند در همه شهرستان‌های استان زنجان برقرار بوده و شب گذشته ۵۷ دستگاه خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

وی در رابطه با میزان اعمال قانون در پنج پیک بیماری کرونا در استان، افزود: در این بازه زمانی ۳۳۸ هزار و ۵۳۹ فقره از جمله جریمه ۲۰۰، ۵۰۰ و یک میلیون تومانی اعمال قانون شده است.

این مسئول با بیان اینکه چندین دستگاه خودرو عودت داده شده و چندین دستگاه خودروی پلاک مخدوش نیز توقیف شده است، تصریح کرد: تاکنون به ۹۰۲۱ دستگاه خودرو مجوز تردد صادر شده است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ۵۱ هزار و ۳۸۶ نیرو در ۷۶ نقطه مشغول خدمت‌رسانی هستند، گفت: ۱۹۰ هزار و ۵۹۳ مورد از اصناف بازدید شده و بیش از ۲۰۰۰ واحد نیز پلمب شدند.

عباسی در رابطه با واکسیناسیون پرسنل نیروی انتظامی استان، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد پرسنل نیروی انتظامی استان دُز اول و ۸۰ درصد نیز دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400081612305
  • خبرنگار : 50167