درخواست آجورلو برای تبلیغات محیطی رد شد

مدیرعامل فجر سپاسی شیراز می‌گوید قرار شده است سازمان لیگ فوتبال هم‌چنان متولی تبلیغات محیطی باشد.

به گزارش ایسنا، رسول فلاح، مدیرعامل فجرسپاسی شیراز  پس از جلسه امروز(چهارشنبه) مدیران باشگاه‌ها با مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ما تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر بودیم و درباره تبلیغات محیطی بیش‌تر سعی کردم شنونده باشم تا اطلاعات کافی به دست بیاورم. ما اگر حرفی می‌زنیم باید در راستای فوتبال ایران و پیشرفت آن باشد. به نظر من جلسه بسیار خوبی بود. ای کاش بقیه مدیرعامل‌های لیگ برتر هم در این جلسه می‌آمدند تا آن‌ها هم صحبت‌های خودشان را مطرح کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با طرح جدید تبلیغات محیطی موافق هستید؟ خاطرنشان کرد: این مساله موافق و مخالف ندارد. ما اینجا جمع شدیم تا کاری انجام دهیم و حق فوتبال را بگیریم. جلسه امروز درباره مجوز حرفه‌ای بود که این صحبت‌ها باعث شد تا ما دیگر مشکلاتی که قبلا دچارش شدیم را نداشته باشیم. در خصوص تبلیغات محیطی هم مبنا بر این بوده  که سازمان لیگ متولی‌اش باشد. غیر از چند باشگاه لیگ برتری، بقیه موافق این بودند که سازمان لیگ متولی کار باشد. حالا اگر نقطه ضعفی وجود داشته است، کارگروهی تشکیل شود که راهکارهای بهتری ارائه شود. در نهایت ما به این نتیجه رسیدیم که سازمان لیگ تبلیغات محیطی را انجام دهد. واقعا نمی‌شود باشگاه‌ها کار تبلغات محیطی را انجام دهند و باید به داشته‌های خود قانع باشیم.

فلاح خاطرنشان کرد:‌ باید ما نگاه مثبت به هم داشته باشیم و قرار شد با اتحاد بتوانیم حق خود را بگیریم. الان قرار شد کارگروه تبلیغات محیطی تقویت شود و امیدوارم این کارگروه با کیفیت بهتر این کار را انجام دهد و قرار شد همان طرح قدیم ادامه پیدا کند. 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400081209403
  • خبرنگار : 71617