تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

علی بابایی کارنامی نماینده ساری به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل طرح استراتژیک ساری- سمنان.

غلامرضا منتظری نماینده گرگان به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تعیین تکلیف معلمان طرح قرآنی امین.

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزرای تعاون و راه: لزوم در نظر گرفتن بیماری سرطان به عنوان بیماری خاص در تامین اجتماعی و پرداخت هزینه های درمانی آن و لزوم حل مشکلات اداری و خدماتی کارگران و خانه کارگر شهرک ایثار و ضرورت واگذاری محل انتخاب شده بر تجمیع ضایعات شهری، همچنین به وزیر نیرو درباره لزوم تسریع در تخصیص بودجه و اهتمام بر حل مشکلات آب و فاضلاب شهری و روستای مناطق مختلف ارومیه. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی و نفت درباره ضرورت حل مشکل روشنایی و دوبانده کردن جاده منطقه، لزوم حل مسائل اداری شهر گلمان و ارائه خدمات اداری به مردم منطقه و لزوم گازرسانی به تمام بخش های ارومیه به عنوان منطقه سردسیر.

حسین میرزایی نماینده اصفهان و ۶۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته سال ۹۹.

مهدی عسگری نماینده کرج و ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: ضرورت تسریع در گازرسانی به روستاهای بخش آسارای جاده کرج - چالوس.

سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده و ۱۵ نماینده دیگر به رئیس جمهور: تعیین تکلیف بیش از ۴۰ مدرسه تخریبی و ۲۰ طرح نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با توجه به سال تحصیلی.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده چالوس و ۱۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در استقرار ادارات دولتی در شهرستان کلاردشت.

محسن فتحی نماینده سنندج به وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی: لزوم توجه به آسفالت راه های روستایی در استان کردستان و ضرورت تکمیل طرح کریدور شمال غرب- جنوب غرب در استان کردستان و ضرورت پرداخت بیمه محصولات کشاورزی با توجه به خشکسالی.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۲۳ نفر از نمایندگان به وزرای نفت و نیرو: لزوم جلوگیری از فک پلمب مشعل های مازوت و تغییر نوع سوخت نیروگاه شهید منتظری، شاهین شهر اصفهان.

محمد کعب عمیر نماینده شوش به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی، نفت و نیرو: لزوم تعیین تکلیف معلمان طرح قرآنی امین، لزوم استقرار ادارات دولتی در شهرستان کرخه، لزوم افزایش سهمیه ماشین آلات و ادوات کشاورزی شهرستان های حوزه انتخابیه شوش و کرخه و علت عدم اجرای قانون حمایت از ایثارگران جهت تغییر وضعیت نیروهای مشمول قانون مصوب مجل شورای اسلامی.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و ۲۴ نفر از نمایندگان به وزرای نفت و نیرو: لزوم اجرایی کردن بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران. همچنین تذکر به همراه ۱۴ نفر از سایر نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اینکه چرا بیمارستان تامین اجتماعی واقع در کیلومتر ۱۳ مشهد- چناران به بهره برداری نرسیده است.

سید مسعود خاتمی نماینده گلپایگان به وزیر نیرو در خصوص عدم تخصیص حقآبه کشاورزی شهرستان گلپایگان بر اساس آورده حوزه آبریز شهرستان، علت کمبود تخصیص حقآبه شهرستان گلپایگان از محل سد مربوطه و عدم رهاسازی حقآبه زیست محیطی در رودخانه اناربار شهرستان گلپایگان.

حسین گودرزی نماینده دورود و ۴۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تخصیص اعتبار جهت تعیین تکلیف نیروهای خدماتی آموزش و پرورش.

علیرضا زندیان نماینده بیجار و ۳۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت حل مشکلات ناشی از خشکسالی کشاورزان با امهال وام ها و تخصیص تسهیلات با بهره پایین.

علیرضا زندیان نماینده بیجار و ۲۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: دلیل عدم اختصاص بودجه برای طرح اتصال راه آهن همدان و جنوب کشور به شبکه ریلی زنجان- تبریز از طریق شهرستان بیجار در لایحه بودجه ۱۴۰۰ سازمان برنامه و بودجه استان کردستان.

کیومرث سرمدی واله نماینده اسد آباد و ۱۲ نفر از سایر نمایندگان به رئیس جمهور: تسریع در استقرار ادارات شهر آجین.

بهزاد رحیمی نماینده سقز به رئیس جمهور: ضرورت اجرای مصوبه هیات دولت در خصوص تخصیص اعتبار برای امهال تسهیلات جهت مدیریت خشکسالی در بخش کشاورزی.

محمد کعب عمیر به وزیر نیرو درباره علت گرانی غیر منطقی تعرفه برق کشور در ماه های اخیر بدون رعایت شاخص های مرتبط از جمله گرمسیری و سردسیری و همچنین علت دریافت ۸۰۰ هزار تومان آب بها به ازای هر هکتار کشت شلتوک از کشاورزان محروم خوزستان توسط سازمان آب و برق استان خوزستان. همچنین به وزیر گردشگری در خصوص لزوم توجه به زیرساخت های حوزه گردشگری.

مصطفی نخعی نماینده نهبندان و ۲۳ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره ضرورت حل مشکلات بهداشت و درمان شهرستان های حوزه انتخابیه.

حسن محمدیاری نماینده طوالش و ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر راه درباره لزوم سیگنال  راهداری در اجرای طرح های آسفالت شهرستان حوزه انتخابیه.

پرویز اوسطی نماینده قروه به وزیر راه، میراث فرهنگی، نیرو، فرهنگ و ارشاد، صمت و علوم: ضرورت تعریض، بهسازی و بازسازی محورهای حادثه خیز حوزه انتخابیه. ضرورت توجه ویژه به میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری حوزه انتخابیه. ضرورت برق رسانی به چاه های آب کشاورزی و ضرورت توجه به زیرساخت های فرهنگی و تکمیل مجتمع های فرهنگی شهرستان حوزه انتخابیه. لزوم تسریع در تملک راه اندازی شهرک صنعتی قروه و اجرای طرح توسعه ناحیه صنعتی دهگلان و ضرورت آغاز فعالیت دانشکده صنعت و معدن دانشگاه قروه به عنوان تنها دانشکده دولتی منطقه.

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت و ۴۴ نفر از نمایندگان به وزیر کشور درباره لزوم رسیدگی به حذف تخفیف بیمه خودرو با تعویض پلاک.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز و ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم تسریع در بازسازی آسفالت بزرگراه تبریز- زنجان.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400081209280
  • خبرنگار : 71594