به گزارش ایسنا، کمیسیون تجارت فدرال آمریکا اوایل امسال از آمازون و آمازون لجستیک شکایت و آنها را متهم کرد انعامهایی که رانندگان در برنامه آمازون فلکس دریافت کرده بودند را به طور کامل به آنها پرداخت نکرده است.
رانندگان آمازون فلکس کالاها و خوارباری که از طریق برنامه هایی مانند آمازون فِرِش سفارش داده می شوند را تحویل می دهند. در شکایت کمیسیون تجارت فدرال آمده بود: آمازون انعام رانندگان را به مدت دو سال و نیم نگه داشت و پس از این که متوجه شد در سال ۲۰۱۹ هدف تحقیقات این سازمان قرار گرفته است، شیوه مذکور را متوقف کرد.
آمازون در فوریه این پرونده را حل و فصل کرد و همه پولی که نگه داشته بود را تسلیم کرد.
بر اساس گزارش رویترز، کمیسیون تجارت فدرال اعلام کرد ۱۳۹ هزار و ۵۰۷ چک و ۱۶۲۱ پرداخت پی پال را به رانندگان آمازون فلکس ارسال خواهد کرد. رانندگانی که بیش از پنج دلار انعام آنها توسط آمازون نگه داشته شده بود انعامشان را به طور کامل دریافت خواهند کرد. بالاترین میزان انعام متعلق به یک راننده آمازون فلکس به مبلغ بیش از ۲۸ هزار دلار بود در حالی که میانگین انعام رانندگان آمازون ۴۲۲ دلار بود.
انتهای پیام