تشکیل ۸۳ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: ۸۳ پرونده تخلف صنفی در راستای اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و در جریان بازرسی از واحدهای عرضه کالا در استان تشکیل شد.

هوشنگ محمدی اظهار کرد: طی هفته گذشته پرونده‌هایی که در جریان تشدید بازرسی‌ها از اصناف ثبت و تشکیل شدند در کم‌ترین زمان ممکن رسیدگی خواهند شد.

وی با بیان اینکه پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با گران‌فروشی، کم‌فروشی، و تخلفات صنفی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در هفته‌ای که گذشت در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و پیشگیری و برخورد با تخلفات صنفی در استان ۱۸ اکیپ گشت سیار تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: هر هفته تمرکز بازرسی‌ها بر روی یکی از محصولات اساسی و پرمصرف است و هفته گذشته نیز وضعیت توزیع و فروش کالاهای اساسی به‌خصوص برنج موردبررسی قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، این مسئول ادامه داد: با توجه به تعداد بالای واحدهای صنفی و پراکندگی آن‌ها، صرف انجام گشت و سرکشی به واحدها نمی‌تواند نتیجه مطلوب را انتظار داشت، بنابراین در رویکرد جدید تعزیرات در ساماندهی گشت‌ها، گشت‌های سیار به‌تمامی زنجیره‌های بازار اعم از تولید، توزیع و عرضه فعالیت دارند.

محمدی تصریح کرد: در برنامه‌ریزی جدید علاوه بر محور قبلی، حضور در کارخانه‌ها و بازرسی از شبکه کلان توزیع نیز در دستور کار قرار گرفته است و برخورد جدی با متخلفان دانه‌درشت و اخلال گران اقتصادی دنبال می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400080906588
  • خبرنگار :