در پی اخلال در بعضی جایگاه‌های سوخت

یک‌سوم نازل‌های جایگاه‌های سوخت در تایباد فعال شد

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه تایباد گفت: در پی اخلال در بعضی جایگاه‌های سوخت که در روز گذشته اتفاق افتاد، در حال حاضر یک سوم نازل‌های جایگاه‌های سوخت در تایباد فعال شده است.

علیرضا یزدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پنج جایگاه سوخت با ۱۸ نازل بنزین و هشت نازل نفت گاز در شهرهای تایباد، کاریز، ریزه و مشهدریزه فعالیت دارد که پس از اخلال در بعضی جایگاه های سوخت چند ساعته از دیشب یک سوم نازل‌های جایگاه‌های سوخت با شرایط توزیع سوخت آزاد مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: اکنون سوخت به صورت آزاد توزیع می‌شود و سهمیه سوخت افراد در کارت‌ها ذخیره خواهد شد. خوشبختانه تعطیلی جایگاه‌های سوخت در تایباد مشکل خاصی در برنداشت. تنها در یک جایگاه در کاریز برای مدت کوتاهی صف طولانی تشکیل شد.

یزدی‌نژاد با اشاره به اینکه ۳۹۰۰ خانوار در تایباد از نفت سفید استفاده می‌کنند، بیان کرد: طی ۶ ماه نخست امسال یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر نفت سفید بین ساکنان روستایی این شهرستان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

وی ادامه داد: این میزان نفت سفید در روستاهای تایباد با تعرفه هر لیتر ۱۵۰۰ ریال در اختیار خانوارهای واجد شرایط قرار گرفته است. توزیع نفت سفید در مناطق روستایی تایباد در نیمه اول سال هر ۲ ماه یک بار و در نیمه دوم سال هر یک ماه یک مرتبه توزیع می شود.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه تایباد عنوان کرد: اکنون تعداد ۱۱ روستا با ۳۷۰۰ خانوار در تایباد فاقد شبکه سراسری گازرسانی هستند که از ابتدای امسال تا کنون حدود ۹۰۰ تن گاز مایع در این مناطق توزیع شده است.

شهرستان ۱۳۸ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400080503481
  • خبرنگار : 50088