مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: در پی درخواست مکرر متقاضیان و مجریان استانی، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.

هادی آشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ادارات کل استانی نهاد مبنی بر درخواست تمدید مدت زمان شرکت در جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه، تماس‌های متقاضیان و مجریان استانی و بازگشایی کتابخانه‌ها، مدارس و ...، با تصمیم شورای سیاستگذاری، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) و بخش ویژه حضرت مهدی(عج)، با انتشار فراخوانی همزمان با آغاز دهه کرامت شروع به فعالیت کرده است.

این مسئول توضیح داد: این جشنواره در دهمین دوره علی رغم مشکلات و چالش‌های پیش رو به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور که به حذف بخش مکتوب این جشنواره و تمرکز بر شرکت از طریق فضای مجازی منجر شد، قریب به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مشارکت کننده کشوری داشت.

آشتیانی تاکید کرد: در فراخوان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شش عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های البرز افزود: این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» در بستر الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، تا ۳۰ آذرماه با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400080402253
  • خبرنگار : 50024