خداحافظی هافبک مهاجم عراقی با بازی های ملی

جاستین مرام: تا وقتی ادوکات باشد دیگر برای عراق بازی نمی‌کنم

هافبک مهاجم عراقی ها از تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت الاهداف، جاستین مرام بازیکن رئال سالت لیک پس از ۷ سال حضور در تیم ملی عراق اعلام بازنشستگی کرد. ستاره MLS متولد میشیگان اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۴ در جام خلیج فارس مقابل کویت انجام داد و ۳۵ بازی انجام داد و ۴ گل برای شیرهای بین النهرین به ثمر رساند.

این بازیکن در صحبت هایی انتقاد کرد که در تیم ملی عراق بین بازیکنان عراقی و بازیکنانی که خارج از عراق به دنیا آمدند تفاوت چشمگیر و تبعیض وجود دارد. او همچنین اعلام کرد قبل از دیدار با ایران و کره جنوبی بدترین روند آماده سازی در تیم ملی عراق وجود داشت و این عامل ناکامی عراق در انتخابی جام جهانی بوده است. 

مرام اعلام کرد بیشتر مشکلاتی که عراقی ها با آن دست به گریبان هستند به خاطر حضور دیک ادوکات است و مربی هایی در عراق هستند که ۱۰ برابر بهتر از این مربی هستند و تا زمانی که این مربی باشد برای عراق بازی نخواهد کرد.

او در پایان درباره شانس عراق برای رسیدن به جام جهانی اعلام کرد: باید برای زنده بودن شانس مان تیم هایی نظیر لبنان، سوریه و امارات را ببریم چرا که مسابقه برابر کره جنوبی و ایران سخت و متفاوت با بقیه بازی ها است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400072618211
  • خبرنگار : 71460