حاشیه سازی خبرنگارنماها در فضای مجازی؛

قطعی مواجب برخی‌ها باعث حاشیه سازی علیه پل قدس شده است

شهردار اردبیل گفت: مواجب عده ای از خبرنگارنماها در قالب قرارداد با شهرداری قطع شده و به همین دلیل به دنبال حاشیه سازی در پل قدس هستند.

محمود صفری در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل با مشاوران و پیمانکاران پل قدس در شورای شهر اردبیل اظهار کرد: آنهایی که در دو سه روز اخیر ناجوانمردانه در فضای مجازی تاخت و تاز می کنند، در 66 ماه گذشته سکوت اختیار کرده بودند و هیچ سخنی از ایرادات و نواقصات پل قدس در میان نبود.

وی با اعلام اینکه حاضر نیست به هیچ خبرنگاری باج بدهد بلکه بهتر است مسایل و موضوعات به صورت شفاف مطرح شود، خاطرنشان کرد: 66 ماه از زمان اجرای پل قدس می گذرد در حالی که شهردار جدید اردبیل و اعضای شورای ششم هیچ نقشی در طراحی و اجرای آن نداشتند و اگر در آسفالت ریزی مشکلی وجود داشته باشد ما پاسخگو هستیم و به هیچ وجه با اعلام متخصصان و کارشناسان خیزهای پل قدس ایراد و اشکال فنی ندارد و یک امر طبیعی است.

شهردار اردبیل افزود: آنهایی که امروز غیرمنصفانه می نویسند و در فضای مجازی سمپاشی می کنند یقین بدانند که فاکتورهای یک میلیارد و 300 میلیون تومانی آنها پرداخت نخواهد شد و بنده اعلام می کنم به صورت شفاف بخش عظیمی از این قراردادهای غیرقانونی نوشته شده در زمان شهردار سابق را روشنگری خواهم کرد.

صفری ادامه داد: اگر پل قدس ایراد فنی دارد چرا از سال 96 تاکنون این رسانه های مواجب بگیر سکوت اختیار کرده بودند و حاضر نیستند از رشوه ها، اختلاس ها و برخی روابط ناسالم شهردار سابق سخن به میان آورند و به صورت شفاف و روشن مسایل را در معرض قضاوت مردم قرار نمی دهند.

وی گفت: ما اهل سخنرانی و زدوبند با عده ای خبرنگارنما نیستیم و اگر فعالیت های ما جای طرح در رسانه ها داشته باشد بهتر است اصحاب تلاشگر رسانه آنها را منعکس کنند وگرنه با تعریف و تمجید کاری حل نخواهد شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در یک کار جهادی سعی کردیم در این یک ماه بخشی ا عملیات بتن ریزی و آسفالت ریزی را انجام دهیم و به اذعان خود مشاور و مجری طرح پل قدس از لحاظ مقاومت و طراحی ایراد و اشکالی ندارد و خیزهای منفی آن به مرور زمان رفع خواهد شد.

صفری بیان کرد: بهتر است مردم به دور از حاشیه ها به اصل موضوع فنی و تخصصی کار توجه داشته باشند و اجازه ندهند تا جوسازی های مسموم رسانه ای برخی کارهای شایسته را ناشایست جلوه دهد.

وی اظهار کرد: البته بنده خود را پاسخگوی مردم می دانم و در نشست های مختلف به صورت مستقیم با مردم صحبت کرده و مشکلات و نارسائی ها را حتی زودتر از اصحاب رسانه با مردم در میان می گذارم.

شهردار اردبیل با قدردانی از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی واقعی و منصف خاطرنشان کرد: 90 درصد خبرنگاران کار را به صورت فنی و منصفانه به پیش می برند و حساب این افراد از مواجب بگیران شهرداری جداست.

صفری در مورد حل مشکل ترافیکی میدان حافظ و ججین نیز بیان کرد: در قالب طرح جامع ترافیکی احداث پل زیرگذر در این دو نقطه از شهردر مرحله بررسی و ارائه مشاوره های تخصصی است که در صورت تائید شاهد احداث این پل های زیرگذر خواهیم بود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400072517588
  • خبرنگار :