۳ مدال برنز دستاورد خوزستانی‌ها از مسابقات جودو نوجوانان کشور

تیم خوزستان در مسابقات جودو نوجوانان کشور به سه مدال برنز دست پیدا کرد.

حبیب الله ایگدر سرمربی تیم جودو نوجوانان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این مسابقات امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی تهران به پایان رسید که در وزن ۵۵ کیلوگرم صادق صالحی، در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد جواد سهرابی و در وزن ۷۳ کیلوگرم عبدالکریم معیدی همگی به مدال برنز دست پیدا کردند و یاسر سلیمانی نیز مقام پنجم را به دست آورد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد جودوکاران خوزستانی، گفت: نفرات مقام آور به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم جودو نوجوانان خوزستان عنوان کرد: باتوجه به این که این رقابت ها، اولین مسابقه بعد از مناسب شدن شرایط کرونایی بود، سطح مسابقات با حضور ۳۲ استان و این که تمام تیم ها با نفرات کامل حاضر شده بودند، بسیار بالایی برخوردار بود و ورزشکاران و قهرمانان این رده سنی به خوبی آمادگی خود را حفظ کرده بودند.

وی در پایان نیز گفت: سرپرستی تیم بر عهده وحید حیدرزاده بود و یاسر سلیمانی، مهدی بسحاق، عبدالکریم معیدی، علیرصا بهزادی، صادق صالحی، محمدجواد سهرابی، ابوالفضل بختیاری و علیرضا صدری نیز جودکاران خوزستانی اعزامی به مسابقات نوجوانان کشور هستند.

به گزارش ایسنا، مصطفی الیاسی از خوزستان در برگزاری این مسابقات کمک داشت و یلداحاجت پور نیز به عنوان داور به مسابقات بانوان دعوت شده است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400072316098
  • خبرنگار : 50228