دختر قایقران کرمانشاهی:

شرایط تیم ملی بگونه‌ای نیست که برگردم

دختر قایقران کرمانشاهی که حدود سه سال پیش از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، از دلایل حضورش در رقابت های قهرمانی کشور گفت.

هانیه بیداد در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به دوری چند ساله اش از دنیای قهرمانی، اظهار کرد: حدود سه سال پیش به دلیل وجود برخی تبعیض ها و حق خوری ها در تیم ملی پیش از مسابقات آسیایی از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم.

وی ادامه داد: هرچند چندسال از تیم ملی دور بودم و به واسطه نبود امکانات بصورت تخصصی تمرینات قایقرانی نداشتم، اما سطح آمادگی جسمانی ام را به‌خوبی حفظ کردم.

دختر قایقران کرمانشاهی افزود: سال گذشته با پیشنهادی در رقابت های لیگ قایقرانی شرکت کردم و نتایج مثبتی گرفتم، با این وجود قصدم بازگشت به دنیای قهرمانی نبود.

وی اضافه کرد: در نهایت حدود یک ماه پیش اطلاع دادند که رقابت های قهرمانی کشور قرار است برگزار شود، نمی خواستم دوباره برای حضور در تیم ملی مسابقه دهم، بلکه تنها می خواستم به خاطر حق خوری که چند سال پیش شده بود، خودم را ثابت کنم و برای دل خودم مسابقه بدهم.

بیداد با بیان اینکه به این رقابت ها به عنوان یک چالش نگاه کرده، گفت: فرصتی برای تمرین تخصصی نداشتم و مدت ها از این نوع از تمرینات دور بودم، بنابراین یک هفته پیش از شروع مسابقات به تهران رفتم و در دریاچه آزادی تمریناتم را شروع کردم.

وی افزود: علیرغم اینکه دیگر ورزشکاران حاضر در این رقابت ها از چند ماه پیش تمریناتشان را بصورت جدی شروع کرده بودند، اما من با یک هفته تمرین در رقابت ها حاضر شدم و مدال طلای روئینگ تک نفره کشور را گرفتم.

این دختر قایقران با بیان اینکه برای بازگشت به تیم ملی مطمئن نیست، گفت: شرایط تیم ملی همان شرایط چندسال پیش است و حتی بدتر هم شده، برای همین قصد ندارم تا زمانی که این کادر فنی روی کار هستند دوباره به تیم ملی بازگردم.

وی ادامه داد: با رئیس فدراسیون هم صحبت کرده ام و گفته ام اگر شرایط تیم ملی تغییر  کند دوباره ملی پوش می شوم.

بیداد با تاکید براینکه همیشه عاشق رشته اش بوده و علاقمند به ادامه آن است، گفت: همیشه بدنبال رویاهای بزرگ بودم، هنوز هم عاشق رشته ام هستم، اما شرایط تیم ملی بگونه ای نیست که بازگردم.

وی با بیان اینکه علاقمند است تا در رقابت های المپیک آسیایی ۲۰۲۲ شرکت کند، افزود: اگر شرایط تیم ملی تغییر کند، برای حضور در این رقابت ها آماده می شوم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400071509919
  • خبرنگار : 50184