به گزارش ایسنا، آدام موسری، مدیر اینستاگرام اخیرا گفته بود اینستاگرام دیگر یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس نیست و این شرکت در بحبوحه رقابت قابل توجه از سوی تیک تاک و یوتیوب، توجه بیشتر به ویدیو را در اولویت قرار داده است. اکنون فیس بوک – شرکت مادر اینستاگرام – فرمت IGTV را با ویدیوهای معمولی دیگری که در فید صفحه کاربران ارسال می شود، ادغام کرده و همه ویدیوها را در فرمت جدیدی به نام "اینستاگرام ویدیو" عرضه کرده است.
این اقدام به تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام کمک خواهد کرد. اگرچه برای این که واجد نمایش تبلیغات باشند، همچنان باید ویدیوهای طولانی تولید کنند اما راحت تر به مخاطبان دسترسی خواهند داشت. اینستاگرام هم متریک "پست اینسایت" و "ویدیو اینسایت" را یکی کرده است.
بر اساس گزارش انگجت، اینستاگرام چندین قابلیت ویرایش متداول شامل فیلتر، برچسب مکان و برچسب افراد را به ویدیوها اضافه کرده است. این ادغام ممکن است به رشد ویدیوهای اینستاگرام کمک کند. تقاضا برای ویدیوهای IGTV مطابق انتظار اینستاگرام نبود و این به روزرسانی فورمت ویدیویی طولانی تر را قابل دسترس تر خواهد کرد. با این تغییر، تولیدکنندگان محتوا ممکن است تمایل بیشتری برای اشتراک گذاری ویدیو داشته باشند و این امر به اینستاگرام کمک خواهد کرد با رقیبانش نظیر تیک تاک، یوتیوب و سایر سرویسهای ویدیویی بهتر رقابت کند.
انتهای پیام