امام جمعه ملایر:

شهرداری از اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر غفلت نکند

امام جمعه ملایر گفت: در کنار پیشبرد اهداف و برنامه‌های راهبردی در راستای پیشرفت و آبادانی شهر توسط شهرداری، نباید از انجام برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر غفلت کرد.

 به گزارش ایسنا،حجت السلام و المسلمین محمد باقر برقراری در دیدار با مجید فرجی شهردار جدید شهر ملایر، فلسفه کار و فعالیت در شهرداری را خدمت بی‌منت و جهادی در نقطه به نطقه شهر دانست و افزود: باید تلاش و کوشش در مجموعه شهرداری را فرصت مغتنمی برای خدمت به همه آحاد جامعه و شهروندان شهر دانست.

وی همچنین بررسی و مکان‌یابی مناسب برای گلنگ‌زنی و ساخت سالن اجتماعاتی بزرگ و در خور شاُن ملایر، شهر ۱۱۰۰ شهید سرافراز و شهر "جهانی مبل منبت و انگور" توسط شهرداری با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان را خواستار شد.

در ادامه شهردار جدید ملایر ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات و فعالیت‌های صورت پذیرفته و در حال انجام توسط مجموعه شهرداری در مدت ۱۰ روز تصدی مسئولیت خود، به تشریح برنامه‌های جدید مدیریت شهری ملایر پرداخت.

مجید فرجی بیان کرد: اولویت و شاخصه مهم برنامه‌های پیشرو شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر عدالت در توزیع خدمات و امکانات شهری و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین شهر است.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرماندار و با حضور برخی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان، هر هفته به مناطق و محلات مختلف شهر از جمله مناطق کم برخوردار سرکشی انجام شده و مورد بازید میدانی قرار می‌گیرند و در همان محل برای رفع مشکلات موجود تصمیمات و مصوباتی برای اجرا و عملیاتی شدن به تصویب مسئولین می‌رسد.

وی تحقق ارائه خدمات مطلوب و خدمت خالصانه به مردم را در گرو انسجام و اتحاد بین دستگاه‌های مدیریتی شهرستان با محوریت امام جمعه دانست و خاطرنشان کرد: هدف مجموعه خدوم و پر تلاش شهرداری، خدمت بی‌منت و در خور شاُن و منزلت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400071207955
  • خبرنگار :