نماینده آمل:

علامه حسن زاده آملی مشعل فروزانی در راه تبیین اندیشه منور تشیع علوی بود

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: علامه فقید آیت الله حسن زاده آملی با چندین دهه مجاهدت در عرصه دینی و علمی، مشعل فروزانی در راه تبیین و روشنگری حقایق و تفکر ناب اسلامی، به ویژه اندیشه منور تشیع علوی بود.

به گزارش ایسنا، رضا حاجی پور در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: روح بلند و ملکوتی عارف ربانی، بحرالعلوم حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی در جوار ارواح مقدسه انبیاء، اولیاء و مرادش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آرام گرفت. عالمی وارسته که در طول حیات پربرکتش تألیفات فراوانی را از خود به یادگار گذاشت و شهرت علمی و دین مداری‌اش تا فراسوی مرزهای میهنمان سایه انداخت و انوار تابناکش روشنی بخش محافل علمی عدیده ای در جهان تشیع گردید.

وی افزود: علامه فقید حضرت آیت الله حسن زاده آملی با چندین دهه مجاهدت در عرصه دینی و علمی، مشعل فروزانی در راه تبیین و روشنگری حقایق و تفکر ناب اسلامی، به ویژه اندیشه منور تشیع علوی بود که عاشقان و تربیت یافتگان مکتب آن فقید سعید، یقینا ادامه دهندگان راه آن مجاهد فی سبیل الله در عرصه علم و دین خواهند بود.

حاجی پور بیان کرد: ضمن عرض تسلیت و تعزیت به ساحت مقدس آقا امام زمان(عج) و مقام عظمای ولایت و ملت بزرگ ایران و شما نمایندگان ملت ایران در خانه ملت، مردم شهرستان هزارسنگر آمل و عاشقان و مریدان آن حضرت برای روح بلند آسمانی آن عالم ربانی، اعتلای منزلت و همنشینی در جوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای دشت خونبار کربلا را از درگاه باریتعالی و صبر و اجر برای بازماندگان و بیت مکرم آن مرحوم مسألت داریم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400071107322
  • خبرنگار : 71594