رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مطرح کرد:

ترسیم بیش از ۵۸۶ هزار هکتار از اراضی لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از ترسیم بیش از ۵۸۶ هزار هکتار از اراضی استان خبر داد.

دکتر اسفندیار حسنی مقدم در جلسه ستاد استانی پروژه سیاک ضمن تاکید بر نقش اطلاعات و داده‌های زیر بخش کشاورزی در برنامه‌ریزی‌های پیش رو جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی، پروژه سیاک را در  پیشبرد و رسیدن به اهداف دولت الکترونیک، حکمرانی هوشمندانه و بهره‌وری علمی از منابع و تولیدات بخش کشاورزی و مقابله با مخاطرات مهم برشمرد.

وی با اعلام اینکه لرستان با ترسیم ۵۸۶۶۱۶.۲ هکتار از اراضی استان رتبه سوم کشور را در ترسیم و با ورود اطلاعات ۱۴۶۶۸۵ بهره بردار رتبه نخست را در ورود اطلاعات توصیفی سامانه سیاک را دارد تصریح کرد: اطلاعات کلیه مرغداری‌ها در این سامانه وارد شده است.

این مقام مسئول افزود: با تقدیر از کارشناسان سیاک در ستاد استان و شهرستان‌ها، بر رفع موانع پیش رو پروژه سیاک، تامین تجهیزات این پروژه و تعیین برنامه زمانبندی برای اتمام کمی و کیفی این پروژه تاکید کرد.

مهندس فتحی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان ضمن ارائه گزارشی از روند فرایند ترسیم و توصیفی قطعات بر اهمیت نظارت و تسریع در روند پروژه سیاک تاکید کرد و ادامه داد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی حضوری در شهرستان‌ها از هفته آینده در روند پروژه سیاک تسریع خواهد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400071107184
  • خبرنگار : 50176