امام جمعه مهریز:

اختلاف در ابتدای کار شورای ششم زیبنده مهریز نیست

امام جمعه مهریز گفت: اختلاف در ابتدای کار شورای ششم، زیبنده شهرستان مهریز نیست و باید هرچه سریع‌تر انتخاب شهردار از بلاتکلیفی بیرون باید.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» با اشاره به تأخیر زیاد در صدور حکم شهردار مهریز، افزود: شهرستان مهریز به مدیریتی کارآمد، قوی و با نگاه کلان نیاز دارد.

وی با بیان این که در جای جای شهرستان مهریز زباله‌ها دپو شده است، ادامه داد: شهرستان مهریز نیاز به سکان‌دار کارآمد دارد تا مسائل شهری فرهنگی و عمرانی به درستی حل شود.

محی‌الدینی بیان کرد: جوان‌گرایی و حزب‌اللهی بودن در دولت سیزدهم مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با تاکید بر این که ملت ایران منتظر عملکرد این دولت به صورت یک حرکت انقلابی و حزب الله هستند، گفت: اکنون بعضی از روستاهای ایران فقط مورد استفاده گردشگری قرار گرفته و چه بسا فرهنگ‌های غلط نیز به مردم آن تزیق شود.

محی‌الدینی عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در بسیاری از شهرها و استان‌ها کم رنگ و به فراموشی سپرده شده که باید در احیای دوباره آن، تلاش کرد.

وی به فراموشی و کم رنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیز اشاره و تصریح کرد: باید در احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش مضاعف داشت و فرهنگ آن را دوباره به جامعه تزریق کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر امام جمعه مهریز، امام جمعه مهریز به ولایت‌پذیری بعد از رحلت پیامبر اشاره و اذعان کرد: تبعیت نکردن از ولایت امرالمومنین(ع) باعث حادثه عاشورا، تاسوعا و در نتیجه ادامه جنایت‌های بنی امیه و بنی عباس به خاندان پیامبر(ص) شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400071006487
  • خبرنگار : 50219