مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی از اکران تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر مشهد و کشور همزمان با دهه پایانی ماه صفر خبر داد و اظهار کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته به منظور ابراز ارادت و عزاداری یکپارچه، هویت بصری واحدی برای سیاهپوشی ایران، مشهد و حرم مطهر رضوی پیشبینی شده است.
امیر خالقی افزود: در این طرح مراکز استانها، خیابانها و میادین شهری سراسر کشور مزین به نام امام رضا(ع)، شهرهای دارای کانون خدمت رضوی، جادههای منتهی به مشهد الرضا(ع)، مبادی ورودی زائر به مشهد الرضا(ع)، فرودگاه، ترمینال، راهآهن، مترو، خیابانهای منتهی به حرم مطهر رضوی، مبادی ورودی حرم مطهر رضوی و داخل حرم مطهر با تبلیغات یکپارچه پوشش داده میشوند.
وی افزود: در همین راستا طراحی لوگو، هویت بصری و شعار مصوب دهه پایانی صفر سال ۱۴۴۳ با عنوان «همه خادم الرضاییم» با زیر تیتر«نجات انسان، رسم مسلمانی» انجام شد و حدود ۶۰ عدد طرح گرافیکی و تصویرسازی محتوایی با موضوعات مختلف از جمله احادیث امام رضایی، توسل، القاب حضرت و سلام به امام رضا(ع) طراحی و توزیع شده است.
بر اساس گزارش روابطعمومی آستان قدس رضوی، وی د به منظور پوشش حداکثری با شهرداری و شورای شهر مشهد در خصوص اکران تبلیغات محیطی در سطح شهر مشهد افزود: هماهنگیهایی صورت گرفته است و ضمن برگزاری جلسه ستاد تبلیغات محیطی دهه آخر صفر و همچنین جلسه با مدیران روابط عمومی دستگاهها و نهادهای شهر مشهد جهت یکسانسازی هویت بصری و شعار دهه آخر صفر تصمیمگیری شد.
مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی تولید و توزیع پرچمهای «همه خادم الرضاییم» بین کسبه اطراف حرم مطهر، تولید حدود ۳۰ تابلو چوبی ۶ متری با موضوع القاب امام رضا(ع) و نصب در خیابانهای منتهی به حرم مطهر، تولید ۸ پرده بزرگ جهت نصب در عرض خیابانهای منتهی به حرم مطهر با موضوع سلام به امام رضا(ع)، تولید ۱۰۰ تابلو شاسی با محوریت شعار دهه آخر صفر جهت اهدا به میهمانان و مسئولان، تبلیغات محیطی گسترده در حرم مطهر با حدود ۳۰ تابلو و پخش تیزرها و موشنگرافیها از تلویزیونهای حرم مطهر و همچنین تولید ۱۲ تیزر اطلاعرسانی فعالیتها، القاب و احادیث حضرت رضا(ع) و پخش از تلویزیونهای شهری چهارراه خیام و چهارراه شهدا را از دیگر برنامههای ویژه این ایام عنوان کرد.
انتهای پیام