سکوتی میلیاردی در هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش را بدون شک می شناسید.انجام هر گونه سفر منوط به اعلام ستاد ملی کرونا است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرشین هتل، این هتل کیش در لیست بهترین هتل های ایران جای دارد و یکی از پر فروش ترین تور های کیش است. اما دلیل این مسئله فقط ۵ ستاره بودن آن است؟ آیا چون اتاق های این هتل کیش گران هستند بهترین است؟ در پاسخ به این سوال ها باید بگوییم خیر، سکوتی که در این هتل کیش وجود دارد میلیاردها تومان می ارزد که در هیچ هتلی آن را پیدا نخواهید کرد.
هتل ترنج کیش تنها هتل دریایی خاورمیانه است که نظیر آن فقط در جزایر مالدیو یافت می شود. تصور کنید در اتاقی اقامت دارید که ماهی های کوچک از زیر پای شما رد می شوند و چشم اندازی از دریای بی کران را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این مورد، دیدن غروب آفتاب و رنگ قرمز آن هم می تواند ساعاتی عاشقانه را در پی داشته باشد.
افراد بسیاری هستند که از مشغله های کاری زیاد، بیزار شده و قصد اقامت در مکانی آرام را دارند؛ حال هرچند که گران قیمت باشد. پس بهترین گزینه برای این عزیزان رزرو هتل ترنج کیش است. زیرا با اقامت در این هتل کیش تنها صدایی که می شنوید، صدای امواج آرامش بخش دریا است و دیگر هیچ. همین مسئله سبب شده تا سکوتی میلیاردی در این هتل کیش حاکم شود.

هزینه ساخت هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ساخته شده است. این هتل کیش دارای سوئیت ها و اتاق های مختلفی می باشد که هر کدام چشم اندازی متفاوت دارند. ضمن این که از رستوران های مختلفی هم برخوردار است. برآورده ها هزینه فاز دوم این هتل کیش هم دست کمی از فاز اول آن نداشته است.
اگر به دنبال سوئیت های خاص و آرامش بخش این هتل هستید، پیشنهاد ما به شما سوئیت های امپریال این هتل کیش است. چون هم چشم انداز دریا و هم چشم انداز غروب را به شما هدیه می دهد. اتاق های معمولی هتل نیز رو به دریا هستند و برخی از اتاق ها رو به فضای داخلی هتل (اتاق های رو به ترنج) هستند.
رستوران های هتل ترنج کیش به گونه ای طراحی شده اند که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند. در رستوران خورشید انواع غذاهای بین المللی و ایرانی سرو می شود. ضمن این که می توانید در ساعات پایانی روز، به تماشای غروب آفتاب بنشینید. در رستوران تاج ترنج هم می توانید در فضایی شیشه ای و زیبا مشغول میل نمودن غذا های دریایی شوید.

هتل ترنج کیش و ارائه خدمات خاص

یکی دیگر از فاکتورهای مهم درباره هتل ترنج کیش خدمات خاص آن می باشد. جدا از این که استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و ماساژ از امکانات اصلی هتل می باشد، خدماتی خاص نیز در این هتل ارائه می شود. یکی از خدمات خاص این هتل کیش که یگانه است، ترانسفر فرودگاهی با دوج دورانگو است. دوج دورانگو یک شاسی بلند آمریکایی است که فقط در این هتل کیش وجود دارد.

دوج دورانگو ترانسفر هتل ترنج کیش

از دیگر خدمات خاصی که در این هتل ارائه می شود، تفریحات آبی کیش است. تفریحات دریایی کیش در کلوپ مخصوص هتل ترنج کیش انجام می شود. همین امر سبب می شود تا نیاز گردشگران از هر بابت تامین شود. البته شما می توانید رزرو تفریحات کیش با تخفیف را از کیشلندیار انجام دهید. زیرا تنها سایت تخصصی و معتبر رزرو تفریحات کیش همراه با گواهینامه معتبر از منطقه آزاد کیش است.

رزرو هتل ترنج کیش با قیمت ویژه

تا بدین جای مطلب با سکوت وصف ناپذیر هتل دریایی ترنج آشنا شده اید، حال وقت آن رسیده تا با رزرو این هتل کیش از یک سایت معتبر، آفرهای ویژه ای را کسب کنید. کیشلندیار با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری درخشان در زمینه رزرو هتل کیش توانسته یکی از سایت های شناخته شده و معتبر توسط گوگل و کاربران باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های کیش می توانید با شماره های ۰۲۱،۴۳۰۰۰۰۲۰ و ۰۵۱،۳۱۸۹۶ در تمامی ساعات شبانه روز در ارتباط باشید. کارشناسان مجرب کیشلندیار شما را به بهترین نحو راهنمایی کرده و پیشنهادهای عالی را به شما می دهند. رضایت، اعتماد و سفری دلنشین برای شما، آرزوی کیشلندیار است.

کیشلندیار تنها سایت تخصصی رزرو تور کیش و هتل کیش

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400070603598
  • خبرنگار : 30054