معاون استاندار اردبیل:

تزریق روزانه واکسن کرونا به ۳۰ هزار دز رسیده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر با تلاش پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تزریق روزانه واکسن کرونا به ۳۰ هزار دز رسیده است.

بهروز ندایی ۳۱ شهریور در جلسه گام پنجم شهید سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: با شتاب گرفتن کار واکسیناسیون و فروکش کردن موج پنجم کرونا امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بهترین شرایط را در ارتقا سلامت مردم شاهد باشیم.


وی تصریح کرد: در استان اردبیل کار واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال آغاز شده و با تاکید وزارت بهداشت قرار است واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها نیز در روزهای آینده آغاز شود.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی در ادامه کار واکسیناسیون به یک میلیون و ۲۰۰ هزار دز واکسن نیاز داریم که با هماهنگی وزارت بهداشت قرار است به صورت هفتگی تأمین نیازمندی‌ها انجام و به سرعت کار واکسیناسیون تا اواخر مهرماه در استان اردبیل به اتمام برسد.


ندایی با بیان اینکه ۷۲۱ هزار دز واکسن در نوبت اول و دوم در استان اردبیل به هموطنان تزریق شده است، افزود: از همشهریان انتظار می‌رود به نزدیکترین پایگاه واکسیناسیون مراجعه کرده و هر دو دز واکسن را در فاصله تعیین شده و مشخص دریافت کنند تا گرفتار موج‌های بعدی کرونا و ویروس خطرناک منتشر شده در سطح جهان نشویم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما راهی جز واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل ویروس منحوس کرونا نداریم و همه باید با احساس مسئولیت در این حوزه ورود پیدا کنیم تا جمعیت ۳۵۰ نفری بستری در سطح استان و ۲۷۰ نفری که به صورت موقت داروی ضد ویروسی دریافت می‌کنند به کمتر از ۱۰۰ نفر رسیده و گام به گام به وضعیت خروج از شرایط کرونایی نزدیکتر شویم.


ندایی در مورد لغو تردد شبانه در شهرهای مختلف کشور اضافه کرد: تاکنون برای پلیس راهور استان و ستاد کرونا اطلاعیه و مصوبه‌ای در این زمینه ابلاغ نشده ولی پیشنهاد به ستاد ملی کرونا در لغو محدودیت شبانه داده شده که در صورت تصویب از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: همچنان محدودیت‌های تردد شبانه پابرجاست و هموطنان باید این موارد را به دقت رعایت کرده تا گرفتار جریمه‌های تردد نابجای شبانه نشوند.


انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400063123160
  • خبرنگار :