واکسیناسیون خودرویی از فردا در کرمان آغاز می شود

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان از راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در پارک مادر شهر کرمان و آغاز روند واکسیناسیون در این مرکز از ۳۱ شهریورماه جاری خبر داد.

سرهنگ"اسماعیل کشتکار" امروز ۳۰ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به هماهنگی و برنامه ریزی های انجام گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی و پلیس استان، واحد انجام واکسیناسیون خودرویی در پارک مادر شهر کرمان از ۳۱ شهریورماه راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: این واحد در ضلع جنوبی پارک مادر مستقر و ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه با حضور مسئولان آغاز به کار خواهد کرد و بلافاصله پس از راه اندازی آماده انجام واکسیناسیون شهروندان به شکل خودرویی به این صورت است که راننده و سرنشینان آقا یا خانم درون خودروهای خود بدون نیاز به پیاده شدن طی فرآیندهایی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده واکسینه می شوند.

کشتکار یادآور شد: مسیر تعین شده برای ورود خودروها از سمت کوچه شماره ۶ خیابان شفا و  بزرگراه امام رضا(علیه السلام) خواهد بود که در این رابطه از شهروندان درخواست داریم با رعایت انضباط ترافیکی از این ظرفیت مطلوب برای انجام واکسیناسیون کرونا استفاده کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400063022569
  • خبرنگار : 50187