مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان:

از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان حمایت می‌کنیم

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان حمایت می‌کنیم.

نادر همتی در حاشیه بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد لرستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازدیدی از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی داشتیم که یک امکانات خوبی توسط جهاد دانشگاهی جمع‌آوری و همت خوبی در این راستا به کار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: حیف است زوجین نابارور لرستان در استان‌های دیگر سرگردان شوند و این امکان در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان وجود دارد و مسئولین باید در این راستا کمک کنند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لرستان خاطرنشان کرد: مجموعه خیرین سلامت لرستان نیز تا جایی که توان دارد از طریق ورود بخش خصوصی و امکانات مجمع خیرین سلامت کشور و مجموعه‌های دیگر است این مرکز را یاری خواهیم کرد.

این مسئول بیان کرد: قطعا با حمایت از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان مردم استان نیاز به مراجعه به استان‌های دیگر نخواهند داشت.

همتی اضافه کرد: در حد بضاعت، جهاد دانشگاهی لرستان اقدامات خوبی انجام شده و دستگاه‌های این مرکز درمان ناباروری در استان به‌روز است.

وی بیان کرد: با حضور پزشکان و متخصصین که اینجا در مرکز مشغول به فعالیت هستند آینده خوبی در انتظار جهاد دانشگاهی هست که بتواند در عرصه ناباروری حرفی برای گفتن در کشور نیز داشته باشد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400062417723
  • خبرنگار : 50176