رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

قصد اعضای شورا تقابل نیست

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: قصد اعضای شورای اسلامی شهر زنجان تقابل نیست و همه برای کار آمده‌ایم.

منصور مرادلو پیش از ظهر امروز (۲۳ شهریورماه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: به دنبال این نیستیم که رسانه را محدود کنیم، چون در بسیاری از موارد نکاتی که مطرح می‌شود از سر دلسوزی است ولی باید به این موضوع نیز توجه داشت که در سایه همدلی و بیان دلسوزانه مشکلات به‌دور از اغراض شخصی یا گروهی قطعاً موفقیت قابل دسترس‌تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر انتقادات طوری باشد که دردی از جامعه حل کند قطعاً از آن استقبال خواهیم کرد و اعضای شورای اسلامی شهر نیز موظف هستند نظرات را شنیده و مواردی که قابل پیگیری است، بررسی و دنبال کنند و این نکته را اعلام می‌کنیم که از پیشنهادات استقبال می‌کنیم و پی‌گیری لازم را انجام می‌دهیم.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شورای شهر از دیدگاه رسانه‌ها در نقد و بررسی اخبار شهری استقبال می‌کند و وظیفه شورا هم پاسخ‌گویی است، گفت: وظیفه شورا پیگیری مشکلات شهروندان و رفع آن‌ها است؛ چراکه گاهی شهروندان پیشنهادات ارزنده‌ای ارائه می‌دهند که شورا از آن استقبال می‌کند.

مرادلو در ادامه به آخرین اقدامات در رابطه با انتخاب شهردار زنجان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه دو نفر از افرادی که نام آن‌ها در لیست نهایی بود، برنامه خود را برای بررسی ارائه داده‌اند و امیدواریم در کمترین زمان ممکن موارد بررسی و شهردار انتخاب شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400062317021
  • خبرنگار : 50160