نمایشگاه‌های ماشین سنگین کرمانشاه همچنان بی زمین‌اند

کرمانشاه از معدود کلانشهرهایی است که هنوز صاحب شهرک‌های مشاغل نشده و انواع واحدهای صنفی هنوز در دل شهر فعالیت می‌کنند.

صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل سنگین از اولین گروه‌هایی بودند که برای جابجایی به محلی خارج از شهر اعلام آمادگی کردند، اما با گذشت چند سال از این موضوع و جلسات و پیگیری‌های مکرری که انجام شده، هنوز زمینی برای انتقال این نمایشگاه‌ها به خارج از شهر تعیین نشده است.

قرار بود با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه زمینی در شهرک صنعتی زاگرس برای این امر اختصاص یابد، اما به گفته رئیس اتاق اصناف کرمانشاه، با گذشت چند سال هنوز این زمین تعیین تکلیف نشده است.

رضا سلیم ساسانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت جابجایی صنف نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین، اظهار کرد: متاسفانه با وجود پیگیری‌های متعددی که انجام دادیم هنوز شرکت شهرک‌های صنعتی زمینی به ما اختصاص نداده است.

وی ادامه داد: اگرچه شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه قول داده بود زمینی در شهرک صنعتی زاگرس در اختیار نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین قرار دهد، اما به وعده خود عمل نکرده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرمانشاه دلیل این امر را از یک سو عدم توافق در زمینه قیمت زمین دانست که قرار بود با توجه به هزینه‌های زیاد جابجایی برای نمایشگاه داران زمین با قیمت مناسب‌ در اختیار آنها قرار گیرد، اما این کار نجام نشد.

به گفته سلیم ساسانی، از سوی دیگر گفته شده زمین در شهرک صنعتی به واحدهای توزیعی اختصاص نمی‌یابد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه داران اتومبیل سنگین کرمانشاه اولین گروهی بودند که برای جابجایی به خارج از شهر اعلام آمادگی کردند، تاکید کرد: هدف از این کار هم کمک به خروج مشاغل فنی از شهر و کاهش شلوغی و ازدحام در محدوده شهری بود و از سوی دیگر با خروج این نمایشگاه ‌ها فضا برای آغاز به کار واحدهای صنفی جدید فراهم می‌شد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از آمادگی نزدیک به یکصد نمایشگاه اتومبیل سنگین برای خروج از شهر خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه‌ها اکنون عمدتا در دو منطقه دیزل آباد و دولت آباد مستقرند.

ساسانی خواستار تعیین محلی مناسب برای جابجایی این نمایشگاه‌ها شد و گفت: صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل سنگین هنوز برای جابجایی به خارج از شهر پای کار هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400062316882
  • خبرنگار : 50181