به گزارش ایسنا، دکتر حسین پور بشاش، رئیس کنگره در آئین رونمایی از پوستر کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین اظهار کرد: به دلیل شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا، تحریمها و رکود اقتصادی، بسیاری از صنایع در کشور با مشکل فروش مواجه شدهاند که ما تلاش کردهایم با استفاده از پژوهشهای کاربردی و راهکارهای عملیاتی در زمینه فضای دیجیتال مارکتینگ اقداماتی را جهت کمک به صنایع مختلف و توسعه اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی انجام دهیم.
دکتر کامران کیانی منش، دبیر علمی کنگره نیز با بیان این نکته که فعالان حدود ۱۵ رشته از صنایع کوچک، متوسط و بزرگ به طور کلی از اهداف و مخاطبان در کنگره صنعت و بازارسازهای نوین هستند، گفت: صنایع پزشکی، کشاورزی، معدنی، فلزی و غیرفلزی، صنعت بانک و بیمه، ساختمان و ... از جمله رشته صنایع هدف محسوب میشوند.
رییس دانشگاه عالی انفورماتیک ایران خاطرنشان کرد: برخی از صنایع گامهایی را جهت افزایش فروش خود با استفاده از فضای دیجیتال آغاز کردهاند و برخی از صنایع نیز همچنان به صورت سنتی، تدریجاً به سمت فروشهای آنلاین رفته اند؛ لذا هدف ما این است که از طریق کنگره، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه جنبی این کنگره در حوزه دیجیتال به صورت علمی و عملی کمک کنیم تا صنایع بتوانند در این شرایط رکود اقتصادی، فروش خود را افزایش دهند.
دکتر سارا شفیعی، دبیر اجرایی کنگره نیز با اشاره به اینکه نخستین کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: این کنگره به صورت بینالمللی و با حضور فعالانی از صنایع کشورهای همسایه و همچنین کشورهای اروپایی به صورت مجازی و حضوری برپا خواهد شد.
مهندس شروین مسگرها، دبیر کنگره نیز خاطرنشان کرد: این کنگره با حمایت وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی ایران و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی، شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان هایی مانند سازمان محیط زیست و توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران در جزیره کیش برگزار می شود.
به نقل از دبیرخانه کنگره صنعت و بازارسازهای نوین، دکتر مرتضی اسلام زاده، عضو شورای عالی کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین نیز دستاورد این کنگره را توسعه و رونق تولید، جهش صادرات دانست و نتیجه آن را گامی موثر در تبدیل علم به ثروت با اثربخشی ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان کرد.
انتهای پیام