والدین دانش‌آموزان ابتدایی در اولویت دریافت واکسن کرونا

استاندار بوشهر گفت: برای حضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی تزریق واکسن به والدین دانش‌آموزان باید در اولویت قرار گیرد.

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: تا دو ماه آینده مرکز تجمیعی واکسیناسیون آموزش و پرورش استان بوشهر باید همواره فعال بوده و در اسرع وقت واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال هم انجام شود.

وی افزود: برای دسترسی راحت روستاییان به واکسن کرونا، طرح ضربتی واکسیناسیون جامعه روستایی باید از فردا در استان بوشهر اجرا شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: سرعت بخشی در روند واکسیناسیون با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله اولویت‌های این استان در این شرایط است.

گراوند خاطر نشان کرد: روند مبتلایان و بستری بیماران کرونایی در استان نزولی بوده و تعداد بیماران بستری اکنون به ۳۵۳ نفر رسیده، اما نباید غفلت از رعایت ضوابط بهداشتی موجب گرفتار شدن دوباره در دام بیماری کرونا شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۸۹۷ نفر به سبب ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند که هزار نفر از جان‌باختگان مربوط به پیک پنجم بوده است.

استاندار بوشهر گفت: پس از ۱۰ هفته با توجه به خارج شدن استان بوشهر از وضعیت قرمز، باید همچنان موارد بهداشتی و ضوابط را رعایت کرده تا با رسیدن فصل پاییز شاهد شروع موج جدیدی در استان نباشیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400062216353
  • خبرنگار : 50448