همایش بین‌المللی "شهید سلیمانی در چشم‌انداز بین‌الملل" در کرمانشاه برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه همایش بین المللی "شهید سلیمانی در چشم‌انداز بین‌الملل" به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

 دکتر تورج زینی‌وند دبیر اجرایی این همایش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراسم اختتامیه این همایش بین المللی طی روزهای 31 شهریور و یکم مهر و با حضور میهمانانی از کشورهای  یمن، سوریه، عراق، فلسطین، لبنان و آفریقای جنوبی به صورت مجازی برگزار می شود.

زینی‌وند با اشاره به برگزاری اختتامیه این همایش با حضور مسئولان ارشد استان کرمانشاه، گفت: از استاندار کرمان نیز برای شرکت در مراسم اختتامیه این همایش دعوت شده است.

دبیر اجرایی همایش بین المللی "شهید سلیمانی در چشم‌انداز بین‌الملل" افزود: این همایش همچنین با حضور یک نفر از اعضای خانواده حاج قاسم برگزار خواهد شد.

زینی وند اشاره ای هم به روند برگزاری این همایش داشت و گفت:  روند برگزاری این همایش از اسفند سال گذشته آغاز شده و در این مدت حدود 80 مقاله به دبیر خانه همایش رسیده است.

وی محورهای این همایش را شامل سبک زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بازتاب شهادت حاج قاسم در ابعاد ملی و بین المللی، نقش سردار در جبهه مقاومت و ... عنوان کرد و  ادامه داد: تاکنون پنج پیش نشست برای برگزاری این همایش بین المللی در فضای مجازی با حضور میهمانان خارجی برگزار شده است.


انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400062115505
  • خبرنگار : 50180