استاندار قم خبر داد :

به زودی بیمارستان 70 تختخوابی ارتش در قم افتتاح خواهد شد

استاندار قم با اشاره به درخواست مدیریت  استان قم از ارتش جمهوری اسلامی برای راه اندازی بیمارستان تنفسی  برای بیماران کرونایی  گفت: بیمارستان 70 تختخوابی در قم با همت ارتش در ظرف دو هفته احداث و آماده راه‌اندازی شده و بزودی افتتاح خواهد شد.

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد استانی کرونا با اشاره به تلاش کادر درمان برای کنترل موج پنجم کرونا اظهار کرد: این مهم در سایه ی همراهی مردم و رعایت دسترالعمل های بهداشتی هر چه سریعتر محقق خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به درخواست استان قم از ارتش جمهوری اسلامی برای راه اندازی بیمارستان صحرایی افزود: با نگاه مثبت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ارتش جمهوری اسلامی  بیمارستان 70 تختخوابی دائمی برای پذیرش بیماران تنفسی به زودی افتتاح خواهد شد.

وی واکسیناسیون عمومی در استان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به قرار گرفتن بیماران خاص در اولویت تزریق واکسن گفت: تعداد مراکز واکسیناسیون در استان قم نیز در وضعیت خوبی قرار دارد.
مقام عالی دولت در استان قم خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی از هرگونه تجمع در مراکز واکسیناسیون جلوگیری شود. 
استاندار قم آغاز سال تحصیلی جدید از ابتدای مهرماه  را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: لازمه حضوری شدن کلاس های درس دانشگاه ها و مدارس این است که همه ی گروه های هدف واکسینه شوند تا از نگرانی خانواده ها کاسته شود.
وی همچنین با اشاره به قوانین وضع شده برای سفر اربعین به کشور عراق تصریح کرد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا افرادی که قصد سفر به کشور عراق را دارند بایستی دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند و تنها از طریق هوایی امکان سفر وجود خواهد داشت .

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اتصال تصفیه خانه جدید آب قم ادامه داد: خوشبختانه گام های بسیار خوبی در راستای افزایش کیفیت و پایداری آب شهری برداشته شده است و طی چند روز آینده تصفیه خانه جدید آب قم به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400061712992
  • خبرنگار :