فرمانده ناجا در دیدار با وزیر کشور مطرح کرد

لزوم مسئول سازی سایر دستگاه ها با ناجا در تأمین امنیت جامعه

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با وزیر کشور گفت: جایگاه وزیر کشور در مسئول سازی سایر دستگاه ها، وزارتخانه ها و نهادها با ناجا در حفظ نظم و تأمین امنیت جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در دیداری که با احمد وحیدی وزیر کشور به همراه تعدادی از معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی در وزارت کشور برگزار شد، ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت اظهار کرد: نیروهای خدوم و غیرتمند نیروی انتظامی در پهنه گسترده کشور برای تأمین امنیت جامعه به صورت شبانه روزی و مقتدرانه در حال خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: وزیر کشور به دلیل داشتن سمت جانشینی فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا و تفویض بخشی از اختیارات معظم له در این زمینه از نقش بسیار مهمی برخوردار است.

نقش مهم ناجا، تأمین نظم و امنیت در جامعه

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات و عملکرد شایسته نیروی انتظامی در خصوص ارتقاء امنیت جامعه، اظهار داشت: امنیت نرم به مراتب مهمتر از امنیت سخت بوده و ناجا به عنوان متولی تأمین نظم و امنیت در جامعه در این عرصه نقش بسزایی دارد.

وی تأکید کرد: هنر نیروی انتظامی زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که در تأمین امنیت این سرزمین پهناور بیش از هر چیز به امنیت نرم تکیه کرده و از امنیت سخت پرهیز کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یک سازمان جامعه محور بوده و مسئول سازی سایر دستگاه های و نهادهای ذیربط در تولید امنیت جامعه از دیگر عملکردهای مهم ناجا است.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا تصریح کرد: عملکرد نیروی انتظامی حفظ سرمایه اجتماعی است که این امر مهمی برای افزایش اعتماد عمومی جامعه محسوب می شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400061712715
  • خبرنگار :